• maxan

string el inte???

Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??

• Svar på tråden string el inte???
  • gummalottan

Efterlyser de där kvalitetstrosorna som inte vandrar runt över baken - var finns de, vilket märke?

• KCsMama

Jag har ALLID string. Vanliga trosor är ju såååå obekvämt! Blir ju oftast string iaf hehe :D
    Som sagt så blir det string för min del på bröllopet :)

Kramar//jennie

• Ellte

gummalotta: det är nog bara att prova dig fram vad som passar din bak ;)
    En kompis till mig är alldeles förtvivlad för att de tagit bort "hennes" Sloggimodell för det är den enda hon hittat som funkar :)Själv har jag sällan problem alls med att trosorna åker in i rumpan :)(Jag fyller la ut dem ordentligt så de inte får chansen :D)

Till bröllopet (för det var väl frågan egentligen) hade jag köpt både string och "vanlig" modell och bestämde mig först precis när jag stod och bytte till klänningen! Det blev string....)

• Stefan

Förstår varför inte en del killar tycker om när deras blivande har string. Är ju inte direkt alla som gör sig i string....
    Min gumma är däremot en perfect 10 även i string... ; )

"Vanliga" trosor är tråkiga...

• Ellte

Stefan: Smaken är som baken (höhöhö)...eller hur? Min man tycker jag är en perfekt 10 med eller utan trosor ;)

• Fii

Någon undrade varför string är ohygieniskt. Jag läste precis en artikel om det (i Cosmopolitan tror jag), och så här är det: Stringen ligger direkt mot anus och till skillnad mot vanliga trosor som spänns utanpå rumpan. Eftersom stringen ligger mot anus fastnar tarmbakterier på den. När man rör sig åker stringen lite fram och tillbaka och transporterar stegvis bakterierna fram till urinröret och slidan - där sådana bakterier kan leda till infektioner.

Till alla som har problem med att trosorna åker in i häcken. Det hade jag också tills jag började köpa en storlek större av alla trosor. Nu sitter de perfekt och åker aldrig in. Jag har mest låga trosor och de åker inte heller in lika lätt som högre skurna.

• H2O

Har alltid string när jag har kläder på mig....(låter kanske konstigt, men jag ska förklara).
    Jag känner mig dock sexigare i vanliga, snygga trosor med lite spets (inte "tråkiga" bomullstrosor a la H&M) eftersom jag inte tycker string är "flattering" på de flesta rumpor (min inkluderad). Men så fort kläder ska på över så har jag string eftersom jag tycker det är hemska obehagligt med trosor som åker in i baken.

Men efter jobbet kan man ju snabbt byta till ett par sexiga trosor....och sen är det bara att köra....

(Min sambo tycker dock jag ska ha string eftersom han gillar det, men om inte jag känner mig bekväm i det så vill han att jag har vanliga trosor på mig. Så att JAG känner mig sexigare, det tänder ju han på. Han tycker jag är sexig hur som helst......(konstigt nog ))

• Hjärter dam

Det är skönare med boxer, tycker jag. Använde string förut men har helt och hållet gått över till boxer. Det var faktiskt den blivande som tjatade till sig det, och jag håller med honom, det är både snyggare och skönare!

Vad gäller bröllopsdagen ska jag ha ett par vanliga hudfärgade i microfiber. Det behöver inte vara något speciellt, för jag hade inte tänkt ha på mig någonting alls den natten

• Brud i Augusti

Hej!

Vi gifte oss i helgen - sååå hellyckat - och min klänning var sådan som avslöjade all spets, alla kanter och allt som inte var hudfärgat. Behån heter soft sense och var verkligen skön - helt slät och hudfärgad - och efter många, många försök hittade jag till slut ett par minimala sloggy-string (ny modell) som satt ganska långt ner på höften.

Visst hade jag tänkt mig värsta spetsen, men jag lovar att det gick utmärkt med dessa och att min man tyckte att jag var ursexig. Har aldrig trott att det skulle bli något sex på bröllopsnatten... Men det visade sig att det gick alldeles utmärkt!

Kram Sanna

• Odis

Anledning till att jag alltid har string är att jag inte tycker att det är skönt när troskanten på vanliga trosor äker in i rumpan. Tydligen så är min rumpa inte formad så att den passar i vanliga trosor, och jag tycker inte att det är så jätte läckert att behöva springa runt och försöka rätta till trosorna hela tiden. Med string så sitter trosan där den ska sitta, och där sitter den även skönt. Kan även (speciellt på vintern) använda mig av hotpants trosor.
    Tack o lov så uppskattar min blivande mitt val i att ha string

Svar på tråden string el inte???