• maxan

string el inte???

Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??

• Svar på tråden string el inte???
  • maxan

Tack för er hjälp iaf...
    Var ute på lunchen nu o kolla, hitta inget!! vet ff inte vad jag ska ha... usch!!

• annaca

Aldrig string! Haaaaatar det, plus att jag tycker det är j-kligt osexigt, ohygieniskt och att han inte heller gillar det heller! :)

Jag sydde ett par "kalasbyxor", dvs puffia, lätta och spetsbeprydda knälånga sidentrosor, som också hindrar skavsår(hettblemmor) på lårens insida! Var *mycket* uppskattat på bröllopsnatten! ;)

• Signatur

Inga string, tycker det är både obekvämt och ofräscht. Kommer att köra med vanliga thai. Syns det igenom har jag hellre en underklänning. Och köper man kvalitetstrosor så åker de inte in mellan skinkorna.

• Nemea

Har ni då några tips på kvalitétstrosor?

• maxan

Precis (Nemea) vad jag oxå undrar då...

• GoaSmulan

Undrar lite varför det skulle vara ohygieniskt att ha string på sig.

• TeaSpoon

Jag hade spetsboxer på mig, jag går annars väldigt gärna i string (och nej, jag har inte underlivsproblem).

• maxan

Var köpte du spetsboxer trosorna? Hade du vita el hudfärgade??

• Sibella

Jag skrev en artikel om en närliggande område för ett tag sen. Det finns ingen forskning som visar att just stringtrosor leder till underlivsproblem (rakning och trosskydd däremot oj oj oj, men det är en annan historia). Fast i Brasilien kallas string för "tandtråd" och det tycker jag är ganska ... ummm... talande när man tänker på hygienen.

• Charlie

Ush, jag hade mycket problem med underkläder som inte skulle synas under min halvgenomskinliga klänning (tunt foder). Det enda som funkade var hudfärgade thaitrosor av microfiber. Det kändes perfect men kanske inte extremt sexigt. Ingen av oss tänkte dock på sex under själva festen och långt ifrån under vigsel och sedan kan man ju byta om.

Svar på tråden string el inte???