string el inte???
Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??
Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??
Donborwen,
Var har du köpt det setet? Tänkte jag skulle ut o leta på lunchen... är det spets, tunna eller??
Eh!
Är inte era klänningar fodrade?
Jag kommer ha string, men endast för att jag alltid använder string.
Jag kommer köpa mig nåt nytt lite trevligare "set" i nån hudnära färg.
Min klänning är fodrad men med ett ganska tunt foder, så när jag provade o hade ett par seamless boxertrosor o det syntes igenom i nederkant alltså själva "benen" på trosan... min klänning är kortkort kanske jag ska tillägga ;-D
Ojjj vad konstigt jag skrev... men ni förstår va??
Guldfisken*skrattar också*
Jag SKA ha trosor på mig, men jag tror att min blivande skulle uppskatta om jag valde att vara utan .
...men tänk vad gästerna skulle tycka att det var pinsamt om man hade en lite lätt genomskinlig klänning.
Det blir hudfärgade stringisar. Trivs bäst i sådana.
Till er som tycker det är fult och ofräscht med string undrar jag, är det bättre med andra modeller som skär in mellan skinkorna och som man får gå och dra ut ur stjärten?!
/Nemea
Vanliga trosor och nix- de skär inte in mellan skinkorna. Bra trosor gör inte det... jag såg på ett program en gång om olika trosor och dess kvalite. Om man har rätt storlek och om de är av god kvalite skall de sitta på plats och hålla rumpan på plats också. Inte precis som en behå... men närapå ;) Det skall inte kännas att man har underkläder - utan bara kännas bekvämt... tycker jag!
maxan - jag har faktiskt köpt setet på KappAhl. Det var för drygt en månad sedan. Det är glansigt tyg - Jag är inte hemma på sådant här med tyg... Det är väl normaltjockt / normaltunt tyg. *hehe* Du förstår hur hemma jag är på sådant här, eller?
Hoppas att du förstår.
Ivarjefall, BH:n är vadderad, något som jag egentligen inte tycker om (och inte tycker att jag behöver heller), och det gör väl att har man en klänning i tunnt tyg kanske BH:n inte lämpar sig. För mig var inte det ett problem eftersom jag har en helfodrad klänning(tvådelad) och den är ganska täckande (= ej så urringad).
Vet inte om jag var till någon hjälp?
Guldfisken: Jag har inte valt klänning än men har inga planer på att ha en som är genomskinlig...
För mig är det f ö ingen "porrgrej" att gå utan trosor, bara naturligt och hälsosamt. Och så länge man är ordenligt klädd så är det ju ingen människa som ser om man har trosor eller inte. Vad nu de har med det att göra.
maxan - åkte hem på lunchen och passade då på att kolla lite på vad jag egentligen köpt:
Setet är i polyester-elastan och lite glansigt, som sagt. Tyget är ganska tunnt, faktiskt. Färgen är gräddvit, kanske lite varma toner åt brunt i det. Det är som blommor i kanterna. Axelbandet är som tvådelat. Boxertrosorna har väldigt korta "ben" (om man kan kalla det ben????)
I samma "set-serie" fanns vanliga trosor och stringtrosor och en vanlig BH (men gillade inte alls den).