• maxan

string el inte???

Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??

• Svar på tråden string el inte???
  • Jema

Här kommer det _inte_ bli string, i allafall inte under dagen. Kanske blir det så jag byter om till natten, men jag får se.
    Istället kör jag på snygga trosor som sitter skönt på hela dagen.
    Anledningen till varför jag inte kommer att ha string är att jg tycker att det är mycket ofrächt att ha ett "snöre" i häcken hela dagen, man går ju på toa + att man svettas väl lite mer under dagen än vanligt.

Ps! Då jag var i tonåren (4 år sedan) använde jag string, men insåg sedan hur ofrächt och obekvämt det var. Tycker också att det är snyggare med vanliga trosor, för det finns ju inget värre än en stor, vit hängig häck med ett >"snöre" mellan skinkorna
    Tycker även det ser gräsligt ut då man är av modell mindre och brunbränd.

Jema

• Citronella

Å, det var förra sommaren...jag gifte mig i september förra året. Men det borde väl finnas liknande set i de flesta underklädesaffärer

• syster_yster

Hejsan, :) håller helt med Jema ovan. Jag testade string för några år sen men står inte ut med att ha en tråd i häcken! Det blir vanliga trosor för min del också. Den enda personen som kommer att se dem är min syster och frisören vid påklädningen och min älskling på morgonen och sent på kvällen... Fast det var smart att byta trosorna när man kommer hem från festen. Det kan ju kännas fräschare helt klart!

• Sibella

Jag tänker nog typ inte ha några trosor alls. Fast jag tar nog med mig ett par ifall det känns konstigt utan.

• jesslin*fru*

Jag hade vanliga thaitrosor. Avskyr string.

• Cor

Förmodligen string.
    Jag vet att min blivande tycker att det är sexigt, men helt utan vore ju ett bra förspel . (Tror åtminstone han skulle tycka det var upphetsande om han vet att jag inte har något på mig under,-)) Men det skulle ju kännas vääääldigt konstigt att gå in till vigseln utan!

• maxan

Ni som inte kommer att ha string, syns inte kanterna igenom?? Jag skulle helst vilja ha typ boxer trosor i spets men jag tror att det kommer att synas igenom...

• Jema

Vill bara påpeka till alla som väljer string istället för vanliga trosor i tron att det inte syns; Kanterna syns också igenom då man har string, den enda skillnaden är att det syns att man har string då man ser att "snöret" går in i häcken istället för att dom "ligger" på skinkorna.

Jema

• Guldfisken

Sibella och Cor: *skrattar* Får hoppas att era klänningar inte är genomskinliga alternativt att rakhyveln fått jobba ordentligt. Hade ju varit pinsamt om lilla tofsen lyste igenom vilket den ju kan göra ibland. :)
    Hade nog känts väldigt märkligt att stega in i kyrkan utan trosor.

• donborwen

Ska ha ett set med boxer under klänningen, jag.

Har aldrig string (tycker inte om string), utan i vanliga fall jag har antingen "vanliga" trosor eller boxertrosor. Tycker mest om boxer, därför blir det boxer på bröllopsdagen :)

Svar på tråden string el inte???