• maxan

string el inte???

Ska ni ha string?? el vanliga el boxer??

• Svar på tråden string el inte???
  • Anna-Panna

String!!
    Har nästan alltid det!!
    /a

• Mrs C  *28.6.2003*

Jag hade string, det blev upskattad

• dea

Har jämt string till vardags. Det blir kanske "riktiga" trosor för en gångs skull, då blir nog brudgummen glad.

• maxan

Jag har nästan aldrig string, bara när jag tränar typ... men min klänning är så pass tajt så allt annat lär nog synas (kanterna), så jag måste nog ha string...

• Jj?

maxan, det är bara då jag aldrig har string. *ler* Tänk så olika man kan vara.

• Kinda

Jag har nästan alltid string...
    På bröllopsdagen vill jag däremot ha ett par vita spetsboxers. Ska leta efter det på stan till helgen.
    Någon som vet vart det kan finnas fina? De ska vara lågt skurna upptill, och inte för "långa ben"....

/K

• Citronella

Jag köpte ett set med boxertrosa och string och bh i likadant glansigt tyg. Jag ville _inte_ ha string i kyrkan, tycker inte det passar sig helt enkelt (Även om jag ofta har string t vardags).
    Så jag hade boxertrosa under dagen och väl på hotellrummet smög jag på stringen i stället

• maxan

Citronella:
    Var, var, var... köpte du det setet?? Är det tunt tyg?? Det låter ju himla bra så kan man välja hemma sen, jag ska ju inte gifta mig i kyrkan så det spelar nog ingen roll...

Svar på tråden string el inte???