Semaj skrev 2010-03-16 12:22:38 följande:
Kattpoet: vilken fin klänning! Vad duktigt du måste vara på att sy om du kan sy en sån . Tråkigt att ni inte får ett litet bröllop (om det är det ni eg vill ha). Underbart att din karl slogsför kaffe+kaka Hur gör ni som har småbarn på bröllopet? vi har en 2-åring och en tjej som nu är ca 6 veckor...Vi håller fortfarande på att vela mellan dop+bröllop eller ha det var för sig. Kanske ni kan dela med er av dera åsikter? Eg vill vi att dopdagen ska vara dotterns dag, men det är ju sååå smidigt att ha vigseln då också. Varken jag eller mannen vill ha ett stort tradioteionellt bröllop så det hade passat oss perfekt...Älskadeungar: Hur går era planerEftersom i tänkt en liten intim bröllopsmiddag på kvällen har vi tänkt att önska oss hjälp i present, ex. min mamma dukar, svärmor lagar mat, svägerska bakar tårta osv. På så sätt borde vi komma ner i kostnad och så kan vi bestämma exakt vad som serveras. Låter underbart att bara ha sina egna absoluta favoriter på bröllopsbordet *mums*
Vi funderar också på hur vi ska göra med våra små.. Vi har en som är 2 år och 4 månader, och en som är 4 veckor imorgon

Men jag tror att Julia (den större) får sova middag på dagen och då klarar hon sig nog tills vi åker hem.. Tror inte att det blir så himla sent

Annars vet jag då faktiskt inte hur vi ska göra