Hej! Jag med ska gifta mig enkelt och lättsamt i sommar. Vi kommer att ha mycket enkla men ändå riktiga inbjudningskort från calligrafen, ca 30 st blir vi om alla kommer.
Jag har redan köpt min klänning, en vit coctail klänning ganska tight utan axelband, knälång med tyll som avslut i kjolen, och band i midjan. Hittade den hos en lokal brudklännings försäljare för endast 1000 kr. vilket jag är supernöjd med. Sambon vill ha byxa, skjorta och väst, (och då pratar vi inte skinnväst)
Tält i trädgården och en borgerlig vigselförättare som kommer hem och viger oss. Efter blir det champange och snittar, därefter catering buffe' och bröllopstårta. Som dricka bjuder vi på vin, öl, cider, avec till kaffet. eller såklart alkohol fritt.
Sen vet jag inte hur vi ska lägga upp resten av kvällen, dvs. om det blir dans eller dyl. Jag vill iallafall ha en weekend på något mysigt hotell eller spa anläggning bokad som man kan åka till senare på kvällen, och kanske dra ut på det roliga lite till så att man inte behöver kliva upp med barn redan kl. 6.00 dagen efter.