Hoppar in i denna tråd
Jag och min blivande man ska gifta oss i juli. Det kommer bli ett litet bröllop för familjen och dom närmaste vännerna. Ingen vet om att vi ska gifta oss, alla kommer nämligen bli inbjudna till mitt, blivande brudens 25-års fest. Så jag och min blivande man tänkte slå två flugor i en smäll, genom att gå och gifta oss.
Vi gifter oss borgerligt, men var vi ska vara är ännu inte bestämmt, då vi tittar runt på större lägenhet. Men än finns det tid. Som sagt detta kommer inte vara ett stort bröllop, så det gör ingenting om vissa saker kommer fattas.
Nu så är planeringen igång med hur jag ska fixa inbjudningskorten, hur jag ska skriva, utan att avslöja allt för mycket. Sen går tankarna i väg på vad jag som brud vill ha för kläder. Inte för stort och vackert och inte för lättklätt. Något mittemellan. En vanlig fin klänning i någon lila eller grön nyans är min tanke. Men allt kan ändras med tiden.
Ibland känns det lite kaosartat då det ska fixas med ringar, kläder, lokal, lokalutstyrsel, fika, lättare mat osv. Men jag tror att detta kommer bli en fest som ingen av gästerna kommer glömma, vilket är huvudsaken
kommer ta hjälp av min mamma och svärmor + andra i släkten med att dom får hjälpa till att baka och så vidare. Som sagt bra att jag fyller år