Hej alla blivande brudar!
Här går det åt rätt håll, framåt. Ringar är beställda, jag och killen valde en enkel ring, då vi egentligen inte vill lägga ner allt för mycket på ringen. Speciellt då vi är i den sitsen att jag har varit arbetslös, fram tills igår. Ekonomin är inte den allra bästa, då mycket har hänt för oss. Mycket positiva saker. Köpt lägenhet, jag har fått jobb, vi ska sälja lägenheten som vi bor i just nu och framför allt det närmar sig för vår stora dag 
Så det är mycket därför vi valde en enkel guldring, egentligen är det en förlovningsring, men spela roll. Ring som ring. Mina kläder är i allafall klara, bara min blivande man som behöver förnya lite i sin garderob. Inbjudningskorten är utskickade och det har ramlat in några som har tackat ja eller nej redan. Riktigt kul.
Jag ser verkligen fram emot denna fest. Alla tror att dom kommer för att fira mig på min 25-års dag, men icke sa nicke 
Känns väl lite stressande med att vi inte har fått detta brev från skatteverket ännu, som vi ska skicka vidare till vigselförättaren. Men det lär komma denna vecka, är väl många som har skickat in dessa papper nu, så dom har att göra menar jag. Sen är det ju självklart en stress att vi har en flytt och utstädning av lägenhet mitt i alltihopa, men men det är bara att bita i äpplet och kämpa på. Vi har ju alla fall ett mål, och det är dit vi ska nå