• moule

Billigt godis i Malmö/Lund

Hej Tjejer!

Vi tänkte ha godisbuffé på vårt bröllop och då går det åt ett par kilo om man så säger. Därför undrar jag om ni kan hjlpa mig med var man hittar det billigaste godiset i Malmö/Lund?

Gärna där man kan köpa varje sort för sig, vi vill lägga upp det i fina glasburkar...

• Svar på tråden Billigt godis i Malmö/Lund
  • MaddeåMats

Hej på er båda!

Jag skulle vilja tipsa er om Hemmakväll som har väldigt fräscht godis och handlar man för mer än ett kilo har jag för mig att priset bli 5.90kr/hg.

Visserligen inte det billigaste, men riktigt bra!

• shakynose

Bäst lösgodis har godisaffären som ligger bredvid Hemmakväll på bankgatan i Lund! Citylivs tror jag de heter... Har för mig att det är riktigt billigt där också.

• Sebastiána
    Doamna skrev 2010-03-04 23:41:40 följande:
    Jag har inte själv varit här, men har kört förbi flera ggr mot vellingewww.scandicandy.se/169-hem.htm
    Det kostar ju att ta sig dit också (bensin et.c) och då kanske det inte blir så billigt?
  • Sundance

Citylivs i Lund (bredvid Hemmakväll), eller Candy's som de heter nu är mitt Mekka! Det är lördagstradition att gå dit och handla en jättepåse. De hade billigt godis när de hette Citylivs men sedan de blev Candy´s ligger de runt 8:-. Tyvärr. Bra tips om Scandi!

• moule

Tack för tipsen, det där stället i vellinge ska jag definitivt kolla upp!

Svar på tråden Billigt godis i Malmö/Lund