• jennsa­n82
    Äldre 10 Feb 10:07
    7244 visningar
    15 svar
    15
    7244

    Kristianstadsbrudar!

    Finns det fler från Kristianstadstrakten som ska gifta sig iår? Själva ska vi gifta oss den 21 augusti 2010:)

  • Svar på tråden Kristianstadsbrudar!
  • jennsa­n82
    Äldre 19 Feb 08:39
    #2

    Vi ska gifta oss i Rinlabykyrka o sen bröllopsfest på Villandsgården. Ni då?

  • jennsa­n82
    Äldre 21 Feb 12:27
    #5

    Nja långt o långt:) Vi vet hur många vi ska bjuda men har ej skickat några inbjudningar än. Kyrka o lokal e som sagt bokat. Fotograf o band oxå. O håruppsättning o sminkning boka jag i fredags. Maten har vi snart bokat oxå. Inväntar en offert till.
    Ring var vi o kolla på häromdan o har till 99% bestämt mig för vilken.
    Så dom stora sakerna e bokade kan man säga. Men sen e det alla småsaker som snurrar i huvuet på en;) Programmblad o sånt. Men det e ju ett halvår kvar så man borde ju hinnna;)

    Ett problem vi har är o hitta en bil o ta oss fr kyrkan till festen med. Verkar omöjligt o vi vägrar lägga hur mkt som helst på det.

    Hur långt e ni andra komna?
    Tänkte förresten ringa MB i Vinslöv o höra när man ska komma o kolla klänning, där måste man tydligen boka tid för provning

  • jennsa­n82
    Äldre 25 Feb 09:31
    #8

    Finns en blomsteraffär på Östermalm. Violas nånting heter den. Hon ska va bra. Tänkte själv höra med henne.

  • jennsa­n82
    Äldre 11 Mar 21:51
    #11

    Jag boka på Skägg o lockar, Vet inte om de är bättre än ngn annan. Men jag klipper mig där så därför valde jag dom. Uppsättning kosta 1300 o smink ca 600.

    Va o beställde min klänning ida på MB i Vinslöv:) Jättefin. En Romantica. Hur går det för er andra nu?

Svar på tråden Kristianstadsbrudar!