• garage änka
    Äldre 5 Feb 14:22
    2314 visningar
    6 svar
    6
    2314

    häftig bil sökes

    Är det någon som vet av någon häftig bil som är körklar i mars kring Skelleteå. Har inget att åka i just nu - paniken börjar krypa närmare...

  • Svar på tråden häftig bil sökes
  • Lillie­79
    Äldre 5 Feb 15:00
    #1

    Hej!

    Du hittar ingen här?
    www.bfm.nu/

    Lycka till!

  • garage änka
    Äldre 5 Feb 16:03
    #2

    Tack för tipset, men det fanns hela tre bilar att välja bland i hela västerbotten. Jag vet att det finns otroligt många fina bilar i Skellefteåområdet - men vem som äger dom och om dom är körklara i mars är den stora frågan...?!

  • JBB
    Äldre 5 Feb 19:30
    #3

    Vad är det för bil ni söker? Är det en raggarbil så kan ni kanske vända er direkt till en raggarklubb i närheten. Är det en specifik bil ex mustang så vänd er till en ev mustang klubb i Sverige som vidare slussar er till mustangägare i Skellefteå området.

  • Katta0­86
    Äldre 16 Feb 22:09
    #4

    Kolla in dreamcarrental.se, de har häftiga bilar!
    Jag tror de aven leverar bilar.

    garage änka skrev 2010-02-05 14:22:33 följande:


    Är det någon som vet av någon häftig bil som är körklar i mars kring Skelleteå. Har inget att åka i just nu - paniken börjar krypa närmare...
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 16 Feb 22:14
    #5

    Hör med någon från typ upplevelsepresenter.se (tror jag de heter) Där kan man få testköra häftiga bilar, de kanske kan tippsa om företag som har bilar som de hyr ut eller så :)
    Sen tror jag raggarklubbar kan vara en bra ide, eller lägga ut en annons på blocket, i någon lokal tidning etc

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 16 Feb 22:35
    #6

    Det här kanske skulle vara nått?

    www.bfm.nu/skelleft.htm

Svar på tråden häftig bil sökes