rorri skrev 2010-04-16 15:35:59 följande:
Idag ska jag till posten och hämta tandblekning, tyg till dukarna och INBJUDNINGSKORTEN. Så har jag meddelat kantorn vad vi vill ha för musik och bokat tid för att titta på festlokalen. Nu har jag tänkt boka hotell för bröllopsnatten men vart vill man vara? Måste man verkligen ha en svit? Räcker det inte med ett vanligt rum och så beställer man dit champagne och jordgubbar?
Vi har bokat hotellpaket i skrapan som heter typ romantiska paketet eller nått sånt. Ingen svit men man får 2 nätter istället för 1 för samma pris som en svit och även champagne och frukt som i sviten
Jag ska ha vanlig men lite snyggare bh och trosor med strumpebandshållare eller vad det heter eftersom min klänning är som en enda stor korsett
Försöker gå in skorna för fulla muggar här hemma. Idag har vi varit på Bronsil o provat ringarna igen. Dom e klara och graverade. Så himla snygga men shit va stora o tunga. Jag e ju van vid en väldigt liten tunn ring och nu ska jag ha 2 stora tunga ringar men man vänjer väl sig

Men dom hade redan gjort vår förlovningsring vilket jag tyckte va konstigt då vi fortfarande hade våra ringar på oss...Vi skulle ju smälta ner våra ringar till en förlovningsring till mig så det sa dom att dom skulle göra om så vi fick vårt guld från våra ringar

Så nu e jag naken...jättenaken på fingret...Känns superkonstigt!
Imorgon väntar bageriet ett besök av oss så vi kanske kan komma fram till tårta o bakelsekoppar