• Silkestråd

Västeråsbrudar 2010

Hej, jag är en glad västeråsare som ska gifta mig den 25e september 2010 och nu undrar om det finns några andra i regionen som planerar att gifta sig 2010. Jag är intresserad av att utbyta tips och idéer och ev. ta en fika, för att prata mer om bröllop än vad nära och kära kanske orkar lyssna på ;) .

• Svar på tråden Västeråsbrudar 2010
  • soonAmrs

Jag kommer beställa brudbuketten ifrån Blomsterverkstán i Sala. Det blir rosa pioner! Dom är ju såå vackra!

• mammab

vi ska till kyrakan nästa vecka och lyssna på lite musik.

enda jag vet är att jag ska ha Ave maria när jag går in! mer än så vet jag inte..

vilken fotograf har ni rorri?

2010-10-23
  • mammab
    rorri skrev 2010-04-08 19:06:27 följande:
    Vi har Fotograf Laila.
    vem är det och vad har hon för priser?
    2010-10-23
  • rorri

Hon har jobbat på porträttstudion förut men nu har hon en lokal på sjöhagsv. 1800 kr kostar fotograferingen, billigare med vlt kortet. Sök på hennes namn så hittar du nog hemsidan.

mammab skrev 2010-04-08 22:07:15 följande:
    vem är det och vad har hon för priser?
  • rorri

..eller man fick en förstoring om man har vlt kort kanske det var...

• mammab
    rorri skrev 2010-04-09 17:26:03 följande:
    Hon har jobbat på porträttstudion förut men nu har hon en lokal på sjöhagsv. 1800 kr kostar fotograferingen, billigare med vlt kortet. Sök på hennes namn så hittar du nog hemsidan.
    jaha! ska söka på henne
    2010-10-23
  • Silkestråd

Hej, har varit alldeles nerlusad av uppgifter på jobbet så jag inte haft någon tid och energi alls att pyssla något med bröllopet :( . Så jag är inte helt i fas med tråden....

Björnisarna skrev 2010-03-21 00:16:03 följande:
    Åkte till Eskilstuna idag för att prova brud- och tärnklänningar. Var till Saras brud & Fest och fick jättetrevligt bemötande men de hade tyvärr inget som vi gillade. Sen var vi till My Lady och de var direkt otrevliga mot oss, så jag vill bara varna er som tänkt kika på ngt där..de är inte direkt bra på service om vi säger så!!!!
    Jag fick också en tråkigt intryck när jag var på My Lady, när jag kom in där så var det två yngre tjejer som höll på att prova balklänningar och när jag börjar titta på brudklänningar så är det det första hon säger att det inte kommer att finnas någon möjlighet att prova något för att tjejerna håller på att prova balklänningar. Sedan står expediten vid sin disk och är ointresserad fram tills dess att jag slutligen ska gå därifrån, då vill hon boka in tid för provning...
  • Silkestråd

Är det någon som har ett bra tips på var det går att hitta ett par snygga och bekväma skor? Jag vill helst ha med rundad tå och inte alltför hög klack. Jag hittade ett par snygga på Mäster Skog i Eskilstuna men det satt inte så bra på mig...

Och nu känns det inte roligt att leta efter skor längre, det känns som att alla bröllopsskor mest är spetsiga...

• KatjaB

på nätet finns massor. Jag köpte ett par först men var lite lat o mätte inte foten, så de är för stora. men ska ha ett annat par nu från pernillasbrudbutik.se (många sajter har samma märke på skor)
    det finns massor av olika o så kan man bygga sin egen sko och välja tå, klack, färg osv.

annars kanske din sko, eller skopunkten kan ha nåt om du har tur

Svar på tråden Västeråsbrudar 2010