• Silkestråd

Västeråsbrudar 2010

Hej, jag är en glad västeråsare som ska gifta mig den 25e september 2010 och nu undrar om det finns några andra i regionen som planerar att gifta sig 2010. Jag är intresserad av att utbyta tips och idéer och ev. ta en fika, för att prata mer om bröllop än vad nära och kära kanske orkar lyssna på ;) .

• Svar på tråden Västeråsbrudar 2010
  • Idhrenniel
    soonAmrs skrev 2010-04-02 00:20:16 följande:
    Kan ni tjejer tipsa om något ställe i Västerås/Sala trakten där man kan fixa naglarna.. som är billiga och bra?
    Salong Exclusive på Skyttegatan 6. Ring och fråga vad det kostar beroende på vad du vill göra, men jag tror de är billigare än de i centrum.

Kul med Jemp guld, visst är Patrik bäst!?? Snacka om service-minded! :) Kul att du känner dig nöjd, jättevacker ring verkligen!! Påminner lite om min faktiskt fast min är Sofia ellionore med rödguld och vitguld i fattningen runt mittstenen.
  • soonAmrs
    Idhrenniel skrev 2010-04-02 17:07:15 följande:
    Kul med Jemp guld, visst är Patrik bäst!?? Snacka om service-minded! :) Kul att du känner dig nöjd, jättevacker ring verkligen!! Påminner lite om min faktiskt fast min är Sofia ellionore med rödguld och vitguld i fattningen runt mittstenen.
    Ja och han har ju så bra priser. Jag har inte sett att han har nån kampanj eller så men han drog av 30%!! Det gör himla mycket!!
  • Everton

Jag tänkte ev ta secret box bilder här i västerås. Men har då funderat på VART ska man ta dem.
    Studio är inte sååå roligt utan tänkte om man ska vara någonstans utomhus. Har ni några mysiga ställen som inte innebär att det är TONVIS med människor överallt??? (vill inte visa mig halvnaken för alla!)

• kpt

Det finns bara en fotograf som gör Secret Box®, det är Grenfeldt i Stockholm.
    Så om du googlar får du eventuellt använda andra sökord.
    Vad är det för miljö du vill bli fotad i: skog, övergivet hus, sandstrand...?

• Everton

Okej, men ni förstod vad jag menade :o)
    Jag hade tänkt mig kanske vid en skog/äng. hmmm övergivet hus har jag inte ens tänkt....vart finns dem i västeråstrakten??
    Sandstrand blir nog svårt att hitta en övergiven en i juni....alla är väl på beachen då hahaha

• KatjaB

inga tips på var man kan vara.. men finns det inga fina ställen lite utanför stan/ skogspartier osv.. det skulle väl förstås vara om man råkade på lite bärplockare

• kpt

Schenströmska herrgården i Ramnäs har en rätt häftig stallbyggnad. Fotografer som har haft uppdrag där har förmodligen inga problem att få tillträde. Annars finns det övergivna torp här och där ute på landet, återigen något som erfarna fotografer brukar ha koll på.

• chokladmonstret

soonAmrs får man fråga vad ni fick betala för ringen??
    åå jag måste verkligen fixa ringen nu det är ju inte så långt kvar nu.

Jempguld hade dom egen smed?? alltså kan man få designa sin egen ring??

• soonAmrs

Den skulle ha kostat 14 287:- men efter 30% så blev det 10 000:- !
    Jag hade först med en bild på en ring som jag funderade på som inte är egentligen nån vigselring och som jag hittade på internet och jag fick intrycket av att om jag hade velat haft en liknande ring så har det kunnat gå. De har en verkstad i anslutning till butiken. Bästa är ju iof att maila och fråga!

chokladmonstret skrev 2010-04-06 08:12:34 följande:
    soonAmrs får man fråga vad ni fick betala för ringen??åå jag måste verkligen fixa ringen nu det är ju inte så långt kvar nu.Jempguld hade dom egen smed?? alltså kan man få designa sin egen ring??
  • nellie2010

Jag behöver tips på frisyr/make up! Har kikat runt lite och som billigast hittar jagför ca 2500 kr för både och inkl prov, är det vad man får betala? Eller går det att komma ner i pris?

Vart går ni?

Svar på tråden Västeråsbrudar 2010