• Silkestråd

Västeråsbrudar 2010

Hej, jag är en glad västeråsare som ska gifta mig den 25e september 2010 och nu undrar om det finns några andra i regionen som planerar att gifta sig 2010. Jag är intresserad av att utbyta tips och idéer och ev. ta en fika, för att prata mer om bröllop än vad nära och kära kanske orkar lyssna på ;) .

• Svar på tråden Västeråsbrudar 2010
  • rorri

Nu ska jag bestämma mig Badelunda bygdegård eller Harska palatzet...hm...det är ju en rejäl prisskillnad men Harska är precis vad jag vill ha. Denna beslutsångest! Nån som vet om Badelunda bara är ett rum?

• Casmel
    soonAmrs skrev 2010-03-30 22:41:52 följande:
    Du får gärna lägga upp en bild på dina fina skor i ditt galleri!
    Jo, det kan jag göra men inte idag
  • rorri

Har bokat badelunda o tror det blir bra. Får glömma de runda borden bara.

• soonAmrs

Nu är ringen beställd! Åkte till Kungsör (JEMPguld) idag igen och fick åter igen superhjälp av Patrik! Jag ska hämta den 17:e och jag läääängtar sååå!!

• KatjaB

soonAmrs skrev 2010-04-01 22:52:37 följande:
    Nu är ringen beställd! Åkte till Kungsör (JEMPguld) idag igen och fick åter igen superhjälp av Patrik! Jag ska hämta den 17:e och jag läääängtar sååå!!

härligt! kollade senast idag på en annons från jemp.. inte för att jag behöver ännu en ring visserligen, är bara skadad av att glo i allt som har med bröllop att göra Vad blev det för ring?

• soonAmrs

Det blev en Schalins ring. Himla 0,45 ct, i rött guld.
    Finns i vitt guld i mitt galleri! nöjd nöjd nöjd!!!

KatjaB skrev 2010-04-01 22:55:08 följande:

härligt! kollade senast idag på en annons från jemp.. inte för att jag behöver ännu en ring visserligen, är bara skadad av att glo i allt som har med bröllop att göra Vad blev det för ring?
  • soonAmrs

Kan ni tjejer tipsa om något ställe i Västerås/Sala trakten där man kan fixa naglarna.. som är billiga och bra?

• KatjaB

soonAmrs skrev 2010-04-01 23:22:05 följande:
    Det blev en Schalins ring. Himla 0,45 ct, i rött guld.Finns i vitt guld i mitt galleri! nöjd nöjd nöjd!!!

ååh vad fin! ibland ångrar jag lite att jag inte tog en ring med sten som är upphöjd litegrann. Jag älskar ju mina ringar jag har också, men det ser ju så fint ut

• rorri

Den var riktigt snygg! Bra val!

soonAmrs skrev 2010-04-01 23:22:05 följande:
    Det blev en Schalins ring. Himla 0,45 ct, i rött guld.Finns i vitt guld i mitt galleri! nöjd nöjd nöjd!!!
  • soonAmrs

Tack! Och den passar så bra ihop med min förlovningsring. Jag började nästan tro att det inte fanns nån som min f-ring passade med men detta blev så himla bra!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2010