• Silkestråd

Västeråsbrudar 2010

Hej, jag är en glad västeråsare som ska gifta mig den 25e september 2010 och nu undrar om det finns några andra i regionen som planerar att gifta sig 2010. Jag är intresserad av att utbyta tips och idéer och ev. ta en fika, för att prata mer om bröllop än vad nära och kära kanske orkar lyssna på ;) .

• Svar på tråden Västeråsbrudar 2010
  • rorri

Hjälp mig nu med festlokal någon! Ingen av lokalerna jag hade på lager funkar. Den måste rymma ca 80 pers och vi hade tänkt ta med mat o dryck alltså enbart hyra lokalen. Nån som har nått förslag? Det får inte kosta mer än 10 000.

• Everton

Vad är det för lokaler som du hade på lager om inte funkar???

• rorri

Ja Harzka palatset är jättefint! Hade bara hoppats på att man skulle komma billigare undan. Teknik o sådant kostar ju extra.

Jag hade tänkt Brunnby gård men vi hade lite strul med bokning av kyrka o på den tiden hann den bli uthyrd. Sen har jag hört med en golfklubb o lokaler nära där vi bor men eftersom vi gifter oss på midsommarafton så är det andra arrangemang där då. Sen måste jag bara säga att det är ont om lokaler i den här stan...eller så gör de ingen reklam för sig.

• KatjaB

finns det inga bygdegårdar eller liknande i eller utanför västerås? runt örebro finns det massor och det är ju i regel billigare

• mammab
    rorri skrev 2010-03-30 09:56:22 följande:
    Ja Harzka palatset är jättefint! Hade bara hoppats på att man skulle komma billigare undan. Teknik o sådant kostar ju extra.Jag hade tänkt Brunnby gård men vi hade lite strul med bokning av kyrka o på den tiden hann den bli uthyrd. Sen har jag hört med en golfklubb o lokaler nära där vi bor men eftersom vi gifter oss på midsommarafton så är det andra arrangemang där då. Sen måste jag bara säga att det är ont om lokaler i den här stan...eller så gör de ingen reklam för sig.
    en del teknik ingick väl, så fatta ja det som!

eller jag vet inte, ska ringa dom snart å kolla om vi får komam dit och kika lite..

2010-10-23
  • Casmel

Fick hem skorna från matildasfest idag och jag e nöjd. Liiite stor rosett bara, inte riktigt vad jag tänkt men nu när jag går in på sidan igen o tittar så är det lika stor rosett på bilden och precis som andra sagt så ser skorna exakt ut som på bilden. Jag är nöjd
    Det roliga var att jag har precis kommit hem från tjejmiddag med gänget och en annan av mina vänner ska gifta sig nu i april och hon har köpt likadana skor som mig fast i färgen champagne...he he...!

• soonAmrs

Du får gärna lägga upp en bild på dina fina skor i ditt galleri!

• soonAmrs

Alltså jag börjar bli knäpp(are)
    JaG vet inte vart jag ska beställa tårta och hur den ska vara förutom i nån fräsch mousse. Jag vet inte hur skorna ska se ut. Jag vet inte hur ringen ska se ut.. och jag gifter mig den 5/6!!Känns som om jag inte vet nånting just nu. Jag har kört ordentliget fast!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2010