• Silkestråd

Västeråsbrudar 2010

Hej, jag är en glad västeråsare som ska gifta mig den 25e september 2010 och nu undrar om det finns några andra i regionen som planerar att gifta sig 2010. Jag är intresserad av att utbyta tips och idéer och ev. ta en fika, för att prata mer om bröllop än vad nära och kära kanske orkar lyssna på ;) .

• Svar på tråden Västeråsbrudar 2010
  • Everton

Den var jättefin! Vad kul att du har hittat klänningen :oD En sak till du kan bocka av i "att göra listan" hahahaha

• Björnisarna

Tack!:) Jag köpte den på Ursulas! En Forever Yours klänning :) Och precis, en sak till och bocka av.. mycke kvar och göra dock!;)

• Casmel
    Björnisarna skrev 2010-03-27 10:46:42 följande:
    Denna blev det:www.foreverbridals.com/gownpix.aspvad tycks?:)
    Shit va snygg klänning...Det va en sån jag trodde jag skulle ha tills jag hittade min klänning som finns i galleriet...tyvärr är den klänningen champagnefärgad men min är ivory och mycket snyggare

Har varit till Håkans bageri idag och kikat o pratat lite. Har bokat konsultation Men hittade en annan skojig grej genomskinliga fyrkantiga portionsbägare som dom hade tårta i med marsipanlock och man såg de olika lagrena och det såg jättegott ut!!! Tänkte kanske samma koncept som cupcakes...Fast bägare. Jag och Johan har en liten tårta som vi skär och sen får gästerna en portionsbägare med samma tårta. Tyckte det såg så läckert ut
    Vad tror ni?
    Dessutom betalar vi 39kr/bit för tårta och kanske runt 25kr/st av bägarna så det är ju lite skillnad
  • KatjaB

det låter ju jättefint! gillar själv mousser o sånt mer, så för min del är inte cupcakes lika kul som tårta. Här får ni ju en snygg variant

Casmel skrev 2010-03-27 18:39:06 följande:
    Shit va snygg klänning...Det va en sån jag trodde jag skulle ha tills jag hittade min klänning som finns i galleriet...tyvärr är den klänningen champagnefärgad men min är ivory och mycket snyggare Har varit till Håkans bageri idag och kikat o pratat lite. Har bokat konsultation Men hittade en annan skojig grej genomskinliga fyrkantiga portionsbägare som dom hade tårta i med marsipanlock och man såg de olika lagrena och det såg jättegott ut!!! Tänkte kanske samma koncept som cupcakes...Fast bägare. Jag och Johan har en liten tårta som vi skär och sen får gästerna en portionsbägare med samma tårta. Tyckte det såg så läckert ut Vad tror ni?Dessutom betalar vi 39kr/bit för tårta och kanske runt 25kr/st av bägarna så det är ju lite skillnad
  • Björnisarna

Tack Casmel!!! Din klänning var också supersnygg!:) Vi planerar också och ha såna bägare med chokladmousse och färska jordgubbar i!:) blir nog skitfint!

• nellie2010

Hej,

Här är en till Västeråsare som ska gifta sig i Juli. =) Vi är precis i startgroparna i planeringen, håller just på med inbjudningskorten. Vi kommer ha ett lite enklare bröllop, men försöker göra det bästa av det. =)

Tar gärna emot tips och ideer!

• 20100422

Vi är covrbandet The JiMMYS och spelar gärna på er fest!

Garanterat bra drag, vi fixar även bröllopsvalsen!

Pris ca 4000. Vi spelar så länge ni vill!

// thejimmyz@live.se

Svar på tråden Västeråsbrudar 2010