• Babaja­ga
    Äldre 28 Jan 11:56
    3101 visningar
    8 svar
    8
    3101

    Alla Hjärtans Dag - vad hitta på?

    Alla hjärtans dag börjar närma sig & jag och min sambo skall fira ett större jubileum. Har idétorka & kommer inte på nåt bra att fira dagen med. Det bör vara inom rimliga summor samt lite roligare än "gå ut & äta". Vi firar 10 år tillsammans. Har någon nåt tips på vad vi kan hitta på? Är tacksam för svar!

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag - vad hitta på?
  • Babaja­ga
    Äldre 29 Jan 13:04
    #3

    fler förslag?

  • Babaja­ga
    Äldre 31 Jan 17:29
    #5
    happytoaster skrev 2010-01-29 13:28:12 följande:
    Afternoon tea på något mysigt ställe kanske? Brukar vara mycket mysigt och romantiskt.Har ni något som ni brukade göra i början av förhållandet som ni inte längre gör, kanske återuppleva första dejten eller något liknade?
    [/citat]

    Det vi brukade göra; se film samt fara ut och grilla, gör vi redan.
    s24086 skrev 2010-01-28 12:55:58 följande:
    [citat]
    åhhhhh... det mest romantiska min blivande gjort för mig på alla hjärtan e faktiskt en picknick..... i vårt eget vardagsrum...Han hade hängt upp några lakan så det blev som ett litet "tält/koja" och däri hade han lagt en massa kuddar att sitta och ligga på...tända ljus i och utanför kojan, mysig musik och en massa god plockmat som han hade köpt färdigt...så enkelt o såå mysigt..behöver ju inte kosta en förmögenhet..blir varm i hjärtat när jag tänker tillbaka på det...
    Låter som ett mycket romantisk förslag! Fadt jag skulle hlest vilja fara hemifrån, men har idétorka+lita cash! Samtidigt vill jag ju fira att vi varit tillsammans i 10 år! inte lätt att kombinera dessa önskemål!
  • Babaja­ga
    Äldre 31 Jan 17:30
    #6

    Finns det fler kreativa romantiker därute som vill yppa en fin idé om hur man kan fira alla hjärtans på?

  • Babaja­ga
    Äldre 12 Feb 14:17
    #8

    tack för alla tips!
    det lutar åt att vi åker till sommarstugan och äter något gott framför brasan & myser.

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag - vad hitta på?