• MrsMuffin

Ingen BH?

Min klänning har inbyggd korsett och snörning i ryggen...skulle se skumt ut med BH under, den syns ju igenom i ryggen antar jag. Tjejen i affären där jag köpte den sade att man inte skall ha BH under. Känns dock lite mysko att inte ha fina underkläder...fast jag får väl satsa på trosorna hehe. Ngn som också kommer gå utan BH? Är det vanligt när man har en sådan klänningsmodell?

• Svar på tråden Ingen BH?
  • giz83

hej du

jag kommer nog inte heller ha någon bh...ska också ha inbygd korsett o snörning...

så satsa på ett par snygga trosor du...=) men sen kan du ju alltid köpa ett snyggt set till kvällen sen...hihi...de funderar jag på att göra, men jag vet inte riktigt än...=)

*kärleken är evig*
  • Sebastiána

Det är väl ännu sexigare att INTE ha några underkläder...

Om klänningen är gjord så att man inte behöver ha BH hade jag kört utan. BH är ju till för att lyfta, stötta och forma och om klänningen klarar det känns det ju skönast utan.

• kikel

Jag kommer inte att ha bh på mig med min kläning det hade syns bak på kläningen och BH utan rygg finns ju, men för min del kvittar det.

• Jojjo82

Jag hade en klänning med korsettsnörning och hade ingen bh under. Korsetten är ju som en bh och jag tyckte att det blev "knöligt" att ha bh under denna sortens klänning. Köp ett par sexiga trosor och kanske någon strumpebandshållare istället

• Nordiskbrud

Kommer inte heller att ha BH. Har inbyggd korsett i klänningen + att skräddaren lade in lite suport för bysten (sydde in det innanför fodret). Behövs ingen Bh alls

• Uttan

Höfthållare och strumpbyxor kan piffa till det också. I början på mars kommer sortimentet för bröllop in på Lindex sa dom när jag frågade. Kika då?

Svar på tråden Ingen BH?