• Linaaa
    Äldre 4 Jan 20:37
    1887 visningar
    8 svar
    8
    1887

    Hur lägger man in bilder på weddingannouncer

    Hej!

    Jag har just börjat skapa en hemsida på weddingannouncer.com men få inte till det med bilder. Den säger bara att bilden kunde inte läggas in. Vad gör jag för fel? Nån som kan hjälpa till?

  • Svar på tråden Hur lägger man in bilder på weddingannouncer
  • Linaaa
    Äldre 4 Jan 22:07
    #3

    När du gjorde egna sidor valde då photopage när du skulle ha bild med? Konstigt för jag har provat allt o den säger bara ifrån att bild ej kunde läggas till

  • Linaaa
    Äldre 11 Jan 19:19
    #4

    Jag fick svar från weddingannouncer för nån dag sedan och tydligen har de problem med detta sedan en tid tillbaka och de vet inte om det kommer att funka igen då den som har hand om sidan inte finns kvar. Så jag ger upp och övergår till projectwedding.com istället.

    Så här skrev dom:
    The site had some problems early on last year and since then there has been problems with uploading pictures and the admin of the site has been missing so hard telling if and when it will get fixed. The only other suggestions are to add them to a site like photobucket and put a link on your webpage. Sorry there is nothing any of us can do about it. Good luck.

  • Linaaa
    Äldre 11 Jan 19:19
    #5

    Jag fick svar från weddingannouncer för nån dag sedan och tydligen har de problem med detta sedan en tid tillbaka och de vet inte om det kommer att funka igen då den som har hand om sidan inte finns kvar. Så jag ger upp och övergår till projectwedding.com istället.

    Så här skrev dom:
    The site had some problems early on last year and since then there has been problems with uploading pictures and the admin of the site has been missing so hard telling if and when it will get fixed. The only other suggestions are to add them to a site like photobucket and put a link on your webpage. Sorry there is nothing any of us can do about it. Good luck.

  • Linaaa
    Äldre 19 Feb 23:28
    #8

    oki, tackar slutade dock med att jag valde en annan sida.

Svar på tråden Hur lägger man in bilder på weddingannouncer