• Davida
    Äldre 10 Nov 18:05
    3122 visningar
    7 svar
    7
    3122

    Skellefteå 2010

    Hej alla Skellefteåbrudar,nu startar jag en tråd för alla gifta,ogifta och bröllopsplanerande. Själv ska jag gifta mig i Burträsk kyrka den 13/3 2010 och har knappt ordnat med hälften som borde vara gjort, mammaledig med min son på 4 månader så man borde ju ha tid att ordna!:) Tänkte höra om någon vet en bra frisör för bruduppsättning till ett lite mer budgeterat pris? Gärna om någon har någon tryckfirma för inbjudningskort att rekommendera också?
    Tacksam för alla svar!

  • Svar på tråden Skellefteå 2010
  • Davida
    Äldre 12 Nov 17:16
    #2

    Vad kul med en till vinterbröllopare=)
    Tack för tipsen om inbjudningskorten, hittade en sida som heter vistaprint.se där det fanns fina kort till jättebra priser,slutade med att jag beställde tackkorten på en gång så det är bortgjort=)
    Vi har bokat kyrka,lokal och catering. Killens kläder är fixade och jag åker till Stockholm i veckan för att prova brudklänning och vintercapén=)
    Har inte bestämt än om jag ska lägga pengar på uppsättning hos frisör eller göra extensions hos frisör och be en vän ordna uppsättningen.Har länge velat göra extensions och det kan man ju njuta av längre än själva bröllopsdagen!=)
    Hur långt har du hunnit i din planering?

Svar på tråden Skellefteå 2010