• novemb­erbrud­2009
    Äldre 9 Nov 21:16
    2636 visningar
    14 svar
    14
    2636

    Vad är det bästa med din M2B?

  • Svar på tråden Vad är det bästa med din M2B?
  • aikido­aasa
    Äldre 9 Nov 22:26
    #1

    Att han älskar mig.
    Det tycker jag känns underbart.

  • jojann­a
    Äldre 9 Nov 22:27
    #2

    är så himmelens kär för tillfälle att jag måste skriva en töntig mening
    för att han e han o älskar mej alldra mest i hela världen

  • jojann­a
    Äldre 9 Nov 22:27
    #3
    aikidoaasa skrev 2009-11-09 22:26:21 följande:
    Att han älskar mig. Det tycker jag känns underbart.
    e du lika töntigt kär som jag
  • jofman­ytalen­ts
    Äldre 9 Nov 23:10
    #4

    Att han lyfter mig när jag är nere och håller mig på jorden när jag svävar för högt! Ser allt positivt när jag är som mest emo och alltid hittar de rätta orden för att få mig att se vad han ser. Att han är min klippa och känner mig bättre än jag gör själv! (Också ganska töntigt jätteförälskad... )

  • Förvän­tan201­0
    Äldre 9 Nov 23:24
    #5

    De bästa med min M2B är såklart att han är den han är och vår kärlek, men om man ska se till lite mer ytliga saker så är han också väldigt unik (enligt mina erfarenheter). Det är hur hushållet är uppdelat!

    Han tar hand om diskning och tvättning,
    han tar ofta intiativ till städning och renbäddning i sängen!
    Jag lagar maten och ser till att ekonomin håller månaden ut.

    Självklart hjälps vi åt med allt men jag har ALDRIG behövt tjatat när det gäller husliga saker och under våra år tillsammans kan man räkna mina turer till tvättstugan på två händer! (Han vet att jag hatar tvättstugan) :)

  • KatjaB
    Äldre 9 Nov 23:40
    #6

    Att vi är som allra bäst när vi är tillsammas. Har samma knäppa humor, kan prata om precis vad som helst och har samma värderingar i livet.
    Älskar att han, när han märker att jag är trött och irriterad, ger mig tid, har tålamod och gör eller säger saker för att få mig på bättre humör., vilket han oftast också lyckas med.
    Att han alltid låter lika glad när jag ringer från jobbet och att han helt enkelt är precis den han är.

  • lillal­yckan
    Äldre 10 Nov 06:37
    #7

    När jag var ledsen och bara såg mörker, då frågade han vad han kan gör för att jag ska bli lycklig igen... Det är en av alla miljoner fantastiska saker med min älskling.


  • Cincin
    Äldre 10 Nov 11:24
    #8

    Att han oavsett om jag är på stans sämsta humör är världens gulligaste man och talar om att han faktiskt älskar sitt sura troll till fru.
    Man kan inte annat än le när han kläcker ur sig sådana kommentarer.
    Han är för go helt enkelt.

  • HannaG­28
    Äldre 15 Nov 20:42
    #9

    Han får mig att skratta och han får mig att känna mig trygg!

  • Tausen
    Äldre 15 Nov 21:00
    #10

    Att jag blir en bättre människa tillsammans med honom ;)
    (OPh vad cheesey..haha)

  • Dewi Sri
    Äldre 15 Nov 21:29
    #11

    att han helt enkelt är den bästa mannen som finns!

  • fromhe­retoet­ernity
    Äldre 15 Nov 21:30
    #12

    att han just satte sig i soffan och spelade gitarr och sjöng en låt för mig!

  • KatjaB
    Äldre 15 Nov 21:32
    #13

    att han kom hem med en påse av mitt favoitgodis för en timme sen Åh, inte bra för figuren men ack så underbar

  • Mamsel­len på smälle­n
    Äldre 15 Nov 22:02
    #14

    Att han är så himmelskt snäll och att han kämpar hårt för att jag och våra barn ska ha det bra.

Svar på tråden Vad är det bästa med din M2B?