• Isabellan

Namn på mannens.... ?

Jag vet inte om ni pratat om detta tidigare, men jag har så svårt att komma på nåt bra namn på min pojkväns snopp. När man är kär och så blir det lätt att använda mjuka och gulliga ord, han vill inte att den ska vara gullig :)
    Vad säger ni? Har er partner samma namn eller hur benämner han den?? Jag är väldigt nyfiken!

• Svar på tråden Namn på mannens.... ?
  • the one

- Vet du varför så många killar döper sin penis??
    - Nej...
    - De vill inte att en främling ska fatta 80% av deras beslut!!!!

*tihi*

• Jema

The one
    Hihihi, den var torr men rolig

Jema

• Jadzia Dax

Apropå Stanley. Det är taget från filmen Ford Fairlane. Huvudpersonen kallar sin "lillkille" för Stanley och när tjejen frågar varför svarar han "- like the powerdrill". Så där har ni svaret på det

• Norrskensflamman

Min killes heter enögde ormen (tror att det kommer bla från filmen föräldraskap).
    Min heter Hulda.

• Nässla

Vi kallar dom kompis, min och hans kompis, möjligen penis och underliv. Tycker inte att det finns några bra ord egentligen...Fast kompis funkar bra, då kan man även prata om dom utan att någon annan förstår , och ibland blir det en källa till skratt..En bekant till oss har en hund som heter Kompis..

• jessicapessica

Kissemurran - något med klös i tycker jag är alldeles utmärkt! Kissekatten, jamaren...

Snoppen, k-ken men aldrig penis tycker det låter så himla kliniskt och tråkigt på nå´n vänster. Blir avtänd bara av att höra det.
    Lilleman, Soldaten, Jägaren...Kärt barn har många namn - inte sant?
    Det beror helt på situation och känsla. Är man på porrigare humör så blir det grövre uttryck.

• Brud_2004

Lila Dennis,prins,kukis mm..

• gryning

Vi säger "Kompisen". :)

Jag har inget bra ord för min egen nedre region, jag tror den får finna sig i att leva utan att benämnas med namn särskilt ofta.

Det roar mig däremot att jag alltid pratar om mina bröst som just "bröst" medan han gärna tycks vilja kalla dem något annat.
    "Pattar" tycker jag är urfult.
    "Tuttar" låter också så dumt.
    "Rattar" eller "Lökar" kan han möjligen komma undan med, det är alltid på skämt.
    "Boobisar" låter skoj, och lite mjukt. Ibland kallar han dem för "tjejerna" - "hur mår de här tjejerna då?".
    Ibland är de också våra "kompisar".

Jag har "donerat" dem till honom eftersom han verkar mer intresserad av dem än jag. De får sitta kvar på mig men det är han som ger dem uppmärksamhet och kärlek.

• Anna på V-kusten

Gryning;

Tycker du att tuttar låter dumt? Det är det vanliga benämningen hemma hos oss *S* Håller med dig om att pattar, lökar, rattar låter hemskt. Bröst är lite för korrekt.

Den senaste månaden har det blivit mest "ringen", sen jag piercade ena bröstvårtan. Kära barn har många namn!

• Meddelande borttaget
  • Anna på V-kusten

Gryning;

Jag tycker tuttar är perfekt och gulligt namn!*s* Bröst låter iaf alldelels för korekt. Sen några veckor finns också tilläggsnamnet "ringen" sen jag gjorde en piercing där.

Annars håller jag fast vid snopp och mus, som svar på huvudfrågan! *S*

• PippiL

Jag kallar den "snorren" fast killen tycker det är alldeles för gulligt. Han tycker att den skall kallas något "tuffare", fast inte riktigt så tufft som k*k...

• Morgentrolden

"honnom". P*K och för mig är det missen, eller något annat i samma stilet!

Jätte fånig tråd!

Forlåt mit dårliga skrivna svenske, men jag gör mit besta!

Kram

Svar på tråden Namn på mannens.... ?