• Isabellan

Namn på mannens.... ?

Jag vet inte om ni pratat om detta tidigare, men jag har så svårt att komma på nåt bra namn på min pojkväns snopp. När man är kär och så blir det lätt att använda mjuka och gulliga ord, han vill inte att den ska vara gullig :)
    Vad säger ni? Har er partner samma namn eller hur benämner han den?? Jag är väldigt nyfiken!

• Svar på tråden Namn på mannens.... ?
  • elique

Min heter inget men hans får heta olika saker i olika tidsperioder.Just nu är det "den stora Balunsen"

Det har även varit t e x "Huge". Svenskt uttal men med engelsk underton Fniss

• Texas

Vi kallar den Lill-masken. Min kallas för Kisse-Katten

• majbrud04 (fd Julibrud)

Jag fnissar snart på mig.
    Kul detta.
    Jag brukar kalla hans för "drulen" med lite bonnigt uttal, när branen hör är det snopp och pulla. Hetare tillfällen säger vi som de flesta. Brukar säga skrevet och skrevat ibland också.
    Ja, har vi inget bättre för oss igentligen.
    Borde nog gå och sova nu.
    MVH
    Jessica

• Fru Westin

hans "Petter"
    min "Mufflan"

• myfender

SKRUVEN är ett bra namn, låter inte för töntigt och inte för vulgärt. Tex bra att säga till sitt barn "Glöm inte att tväta skruven".

För tjejer så kan man säga KUSSIMURRA.
    Annars är ju MUS ett bra ord.

/myfender

• Rita

Han och Hon. Typ hur mår han idag då? Eller F-a och k-k vid vissa tillfällen, men båda tycker att det är lite pinsamt. Brukar kalla hans för snabeln också, jättekul när det dyker upp någon bild på en elefant...

• Lajban

Televinken, vet inte varför igentligen...

• Marisol

Har en dotter på snart 9 år och har under alla år haft svårt att ge ett namn på hennes kösorgan, därnere känns så himla fel som om det var någonting man ska skämmas över eller det man inte pratar om. Fitta är däremot alldeles för vulgärt för en liten tjej.
    Därför blev jag Jätteglad när RFSL(eller var det RFSU) föreslog i somras att man skulle kalla det för snippa.

Vi vuxna däremot har en kissemurra och en stor påle

• Frances

Lill-Johan Han säger att det är hans lilla polare som saknar mig varje gång jag e borta

Svar på tråden Namn på mannens.... ?