• Isabellan

Namn på mannens.... ?

Jag vet inte om ni pratat om detta tidigare, men jag har så svårt att komma på nåt bra namn på min pojkväns snopp. När man är kär och så blir det lätt att använda mjuka och gulliga ord, han vill inte att den ska vara gullig :)
    Vad säger ni? Har er partner samma namn eller hur benämner han den?? Jag är väldigt nyfiken!

• Svar på tråden Namn på mannens.... ?
  • Nean

Hmmm... Stanley verkar vara vanligare än man tror! Ett ex kallade sin för detta, men han är också den enda jag träffat som mig veterligen har namn på sin. Min älskade(och jag) anser att det blir lite väl larvigt om man har smeknamn på den. Det duger gott och väl med k*k för oss.

• Guldfisken

Snoppisen... ganska gulligt.
    När vi har sex är det dock det k-märkta ordet som gäller.

• Anonym

Vi kallar hans för Knut (hans andranamn) och min för Tussen. Praktiskt att ha ett vanligt killnamn för då kan man säga saker utan att andra förstår. Kan vara ganska kul att hetsa upp sambon genom att snacka om vad Knut vill när man sitter och fikar med föräldrarna.

• Sofia 3

Hmm, vet inte om jag vågar skriva här Jag brukar kalla pungen för bebishuset, alltså när man pratar vanligt, inte under tiden man håller på... Jag o min sambo kan få såna tokbryt när vi larvar oss väldigt mycket. så då snackar jag med bebisarna inne i bebishuset, för det mesta brukar de äta popcorn och kolla på film, men i bland så springer de ut i korridoren för att se vad som händer... Jisses, blir jag stämplad som psykfall nu???

• Odis

Sofia3-
    i sådana fall är jag också ett psykfall

• mermaid

När vi är på bushumör: mobilen... (Har du mobiltelefonen i fickan eller är du bara glad att se mig?)

Annars blir det väl snopp eller k*k.
    Fast k*k låter så vulgärt i mina öron. Beror nog på att det var ett skällsord när jag var liten...

• Krillan

Tycker också att k*k är lite grovt men har förståelse för dem som säger det.

Själva säger vi nog snoppen eller snorren. Jag försökte kalla den för "Lille-Krille" ett tag men det verkade vara lite avtändande...

Jättekul annars att höra alla namn.
    /Krillan

• Sofia 3

Tack Odis! skönt o höra att det finns fler... Jag tycker det är ganska gulligt namn, sen att man hittar på historier vad bebisarna gör och så är ju en helt annan femma....

• Kexet

Hmm, ja hans heter Nisse och min heter Maja och de gillar att umgås

• TeaSpoon

Snopp brukar det bli härhemma... det har inte blivit något namn på den och det känns inte som det behövs heller. På mig blir det kissen, med betoning på i:et eller snäckan...

Ni har väl hört uttrycket "rulla snigel" för kvinnlig onani?!

Svar på tråden Namn på mannens.... ?