• Isabellan

Namn på mannens.... ?

Jag vet inte om ni pratat om detta tidigare, men jag har så svårt att komma på nåt bra namn på min pojkväns snopp. När man är kär och så blir det lätt att använda mjuka och gulliga ord, han vill inte att den ska vara gullig :)
    Vad säger ni? Har er partner samma namn eller hur benämner han den?? Jag är väldigt nyfiken!

• Svar på tråden Namn på mannens.... ?
  • Princess

Visste inte att Stanley var vanligt.

Ibland brukar min H2B forklara nar detta amne kommer upp att det ar for att Stanley ar ett verktygs marke och darfor ar hans penis lika stark som ett verktyg.

Jaha tanker jag och skrattar pa mig

• ProudWoman

min pojkvän kallar sin "mr. mojagi", och det får den väl heta då

• emy

När jag och m2b träffades sa jag bara k*k, men det tyckte han var väldigt vulgärt. Han tyckte snopp passade bättre, det tyckte jag var störtlöjligt. Har dock anpassat mig till honom med åren, nu är det snopp som gäller.

• Anonym

hahahahahahha vilken rolig tråd!! hehe, jag brukar kalla den för "han", "honom" osv.. men när jag retas så säger jag lilla kvisten eller nåt annat.. hehehehe.....

• Lill Anna  8/7-04

K*ken eller Pippin (Herr Pippi)..
    Min är Miss/Fröken Mus..

Herr Pippi och Fröken Mus ;). Man är såå barnslig..

• Kär81:a

Min sambo kallar sin för lilleman å då har jag oxå fortsatt med det...men tro inte att den e liten för det =)

• Tjing!

Vanligtvis säger vi nog "snoppen"
    ... men vill jag vara busig så säger jag "Sturske Laban"

I hetare sammanhang blir det k*k

• KCsMama

Snopp eller k*k
    P*nis låter så konstlat och får mig att tänka tillbaka på sexualundervisningen :D

• miannie

Trots att sambon och jag pratar engelska med varandra brukar jag saga "petterniklas", vilket later skitkul i en engelsk mening. Sambon har fast sig vid det nu, sa det far fortsatta vara sa. Annars bara c*ck, eller john thomas.

Svar på tråden Namn på mannens.... ?