• ToS
    Äldre 23 Jul 14:01
    30555 visningar
    39 svar
    39
    30555

    var kan jag göra dreads???

    Nu vet jag vad jag vill ha för frisyr... nu gäller det bara att hitta nån som kan göra den...

    jag vill ha tunna dreads
    tycker det är så fint å har talat med min frisör och hon tror att jag skulle passa jätte bra i det... min bilvande är dock tveksam men vad vet han om hår... så jag struntar i honom å lyssnar på min frisör...hon visste inte någon som kunde göra det här i gävle så jag tänkte höra om det är någon som vet vart jag kan göra dreads gärna i Gävle eller i Stockholm... eller mitt i mellan typ Uppsala...

  • Svar på tråden var kan jag göra dreads???
  • ToS
    Äldre 23 Jul 14:08
    #0

    å ack Luppen satt själv å kollade gula sidorna men fick bara upp två st men det här e ju toppen... så nu ska jag sätta mig å ringa runt å höra vad det kostar... :)

  • ToS
    Äldre 23 Jul 14:15
    #0

    ojojoj... på ett ställe kostar det mellan 2000-2500 å på ett annat 450-1000 vilken otrolig pris skillnad !!!

    hur ska jag veta vilket som är bäst...

  • ToS
    Äldre 13 Aug 09:20
    #0

    Har äntligen hittat en tjej här i gävle som gör dreads.. så hon kommer hem till mig imorgon... =))) hihi ska bli så kul å se hur det ser ut...
    är inte så orolig för om det inte blir bra eller inte passar jag inte i det så är det bara att klippa av sig håret å köpa en snygg hatt å bära den nån månad eller två...hoppas dock att det inte gör så ont som alla säger eftersom jag e grymt håröm...

    jentaochjag: jag kan berätta i morgon kväll hur det gick...

  • ToS
    Äldre 14 Aug 15:52
    #0

    så nu har jag gjort dreads.. hittade en tjej här i gävle som gjorde för 500:-
    å dom blev tunna å fina precis som jag villie ha det.. å det gjorde inte så ont som jag trodde att det skule göra det känndes men så smärtsamt va det inte trotts att det tog ca 4 timmar....

    hur som helst är jag hel nöjd....=))))

    tack för alla tips å råd...

  • ToS
    Äldre 15 Aug 12:36
    #0

    klart du kan få det...

    kan maila ett till dig..

  • ToS
    Äldre 18 Aug 08:49
    #0

    hej på er ni som ville ha bild har precis mailat till er... önskar självklart kommentarer...=))

  • ToS
    Äldre 20 Aug 08:44
    #0

    oj vem hade trott att så många vill se bilder på mitt galna hår..*S*

    hur som har jag mailat till er som vill se hoppas ni inte blir rädda..

    just det ska kolla det där med telefon nummer oxå

    //therese

  • ToS
    Äldre 28 Aug 09:18
    #0

    nu har jag nummret till tjejer för ni som vil ha... har ni kvar mitt mail är det bara å höra avsig igen så får ni det...

Svar på tråden var kan jag göra dreads???