Cerisa skor?
Någon som har tips på vart man kan tänkas hitta cerisa höklackade skor?
Vet att jag sett i någons galleri men minns inte vems... :(
Jag ska ha kort klänning med massa tyll och ceriserosa bukett.
Vill att skorna ska matcha...
Någon som har tips på vart man kan tänkas hitta cerisa höklackade skor?
Vet att jag sett i någons galleri men minns inte vems... :(
Jag ska ha kort klänning med massa tyll och ceriserosa bukett.
Vill att skorna ska matcha...
På www.pernillasbrudbutik.se finns det mängder av olika skor i alla möjliga färger.
Där kan du även designa eller skräddarsy din egen sko.
Har själv nyligen beställt ett par skor därifrån.
Vilken typ av skor tänke du på?? Jag har annars en bild på mina cerisa skor i mitt galleri.. Har köpt de på Bianco.
Blev jättesugen på denna modell www.pernillasbrudbutik.se/butik/shoeColor.html
Fast i fuschia då! Och utan rosett...
Plutten, skorna i ditt galleri är jättefina! Skulle kunna tänka mig nåt sånt också... Fast helst högre klack.
Dessa var grymma också!
www.have2have.se/product.asp
Gärna fler förslag!! :)
Bianco hade ett par snarlika skor som de på have2have. Samma rosa nyans men skillnaden var att det inte var öppen tå och att den var en ?platt? rosett på hälen på skon. Supersnygga men de passade inte min fot plus att jag tyckte klacken var för hög för mig. De finns tyvärr inte på bild på deras hemsida längre men har du vägarna förbi tycker jag att du ska gå in! =)
Lycka till!
Nu hittade jag den... ; ) Man får klicka på den rosa pricken för att se skon i rätt färg.
www.bianco.com/collections/product_description.html&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e
Kan det vara mina skor du tänker på? Finns i galleriet.
De kommer från NK och är av märket Coast.
Lite OT men är det ok om jag "tar" din bild på pionbuketten?
Den är helt fantastiskt fin!
Här kommer ännu ett förslag www.divinityred.se dom har glittertyg man kan välja till skorna :D! Har själv beställt ett par i svart glittertyg och svart fuskläder på klacken med platå. Ska bli så kul att få dom!
Jag skall ha ett par rosa skor. Köpta på brandos.se
Finns i mitt galleri.