• sissi1­985
    Äldre 15 Sep 13:55
    6369 visningar
    10 svar
    10
    6369

    4 år tilsmns.. smycke/gåva?

    Hejsan!
    När min sambo fyllde 25 år köpte jag en guldkedja (halsband) och en "id-bricka" och på framsidan gravera jag mitt namn, och på baksidan gravera jag in 3 personlig "ord" , som är speciella för oss.
    Var oerhört nervös inför köpet, då han aldrig använt eller gillat smycken... men han blev upp över öronen glad för halsbandet, och inte tagit av sig det än på 2,5 år så det måste ju betyda att han gillar det ;)

    Så det är klart att din kille kommer älska det smycke du köper! Finare gåva kan det ju inte bli, personligt och kärleksfullt!

    Har oxå snart vart tillsammans med min kille i 4 år, och som du säger, så vill jag förlova mig med honom, och har tänkt att fråga... MEN vill samtidigt att han skall göra det, känns klassiskt... haha men frågan e om han kommer till skott någon gång...;) Men men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...

    Grattis till dina 4 år... och lycka till på 4 års dagen!

  • sissi1­985
    Äldre 15 Sep 17:16
    #10

    Hoho det kan ju bli rätt trevligt att den ligger i en blå sammetsask, man kan ju hoppas att han ser det som en hint ;)
    Fast vi kan ju hoppas att han själv slår till med en sammetsask, fast med en ring!
    Det låter som ett super fint smycke!

Svar på tråden 4 år tilsmns.. smycke/gåva?