florist - skellefteå/piteå ??
jag planerar mitt bröllop på distans och vore tacksam för tips om bra florister i skellefteå eller piteå...
jag är ute efter en lite annorlunda, modern bukett så gärna någon med ideér
jag planerar mitt bröllop på distans och vore tacksam för tips om bra florister i skellefteå eller piteå...
jag är ute efter en lite annorlunda, modern bukett så gärna någon med ideér
Blomsterslottet i skellefteå har bra florister som även kan skapa annorlunda arrangemang. Lite dyra är de dock.
malka, jag har hört att Kågeblommor är superduktiga och har jättebra priser..
Blomsterslottet har en kanonsot och duktig tjej, Monika...Lycka till.
Blomsterslottet ordnade alla blommor till vårt bröllop, jag gav dem ganska fria händer och blev jättenöjd.
Tycker inte att det var så farligt dyrt, jag tror att det blev drygt 2000:- för brudbukett, corsage, näbbuketter och blommor till festlokalen.
Jag anlitade Kågeblommor
de var jätte trevliga, jätte duktiga och framför allt väldigt billiga motför både Blomsterslottet och Buketten.
Dessutom kör Kåge ut blommorna utan kostnad till den som klär dig, så du behöver inte tänka på att hämta någonting där på bröllopsdagen.
/ka
Joka, tog fotograf marianne korten på er då ni gifte er? =)
För då jag skulle boka henne så var det en jätteförstoring på ett par som såg exakt ut som dig där brevid disken..=)
Jaja men!
Hon fotade oss och tog fram 3 stycken jätteförstoringar på oss utan att vi visste om det.
Först hade hon dom i skyltfönstret i gamla VF och sedan i sin atelje.
Nu har vi köpt lös dessa och vi har hämtat 2 men ska hämta den sista nästa vecka.
/ka
Joka, ja, för ni var verkligen superfina på dom korten..=)
Glömde säga att vi själva tog våra blommor från blomsterhandeln i Boliden och blev JÄTTENÖJDA! 1100 kr för en fin, droppformad rätt stor brudbukett ( med kallor, fresia gröna blad m.m) och min makes specialgjorda corsage. Maria ställde dessutom upp på sin lediga tid för att göra den så att den skulle vara fräsch när vi fick den. Hon låste upp butiken speciellt för oss när blommorna skulle hämtas. (vi gifte oss midsommardagen 02)