• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • passionsblomman

AM, om du vill kan du inboxa mig din mailadress, jag har sparat alla bilderna från annonsen.

Övrigt: Mensen kom just.

Nu hinner vi ETT försök till här på kliniken innan vi flyttar. Sedan måste jag kolla upp hur saker funkar dit vi flyttar...

• passionsblomman

Tack! *tycker lite lagom synd om mig själv och unnar mig chips*

viktualia skrev 2009-08-14 21:24:40 följande:
    PB *kramar om*
  • viktualia
    passionsblomman skrev 2009-08-14 21:31:37 följande:
    Vad skulle man ta sig till utan alla kramar och omtanke man får här?
    inte vet jag... helt säkert är att tråden är viktig i min värld!!

*kram igen*

.... och där norpade jag ett chips... skickar över lite dipp och föreslår vinkranen vid deppmanteln....
  • passionsblomman

Dipp! Det var min själ inte igår.

Uj, min mun börjar skrynkla ihop sig av allt salt...vi köpte kräftor för att fira lite mitt i allt flyttande, och nu blev det lite tröstchips också efter indianinvasionen. åh, nej visst ja, det är i den andra tråden det är indianer, här är det ju tant. Men det passar mig dåligt eftersom jag själv är tant från tanttråden...nå, ni fattar. Tröstchips och Cola Zero.
    viktualia skrev 2009-08-14 21:36:04 följande:
    inte vet jag... helt säkert är att tråden är viktig i min värld!!*kram igen*.... och där norpade jag ett chips... skickar över lite dipp och föreslår vinkranen vid deppmanteln....
  • Ore

Nej, inte tantjäkeln... Lyckades hon uppfatta "plusvågen" och har börjat hemsöka folk här i tråden? Jaja, kommer det en plusvåg så kan det ju komma en till, hoppas den börjar snart

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor