• Lolail­ola
    Äldre 15 Jul 20:38
    7127 visningar
    12 svar
    12
    7127

    Öviksbrudar 2009 Del 4

    Du glömde bort mig

  • Lolail­ola
    Äldre 15 Jul 20:39
    #3

    eller nu såg jag, jag stod bara efter, jag trodde varje brud stod på varsin rad. oki

  • Lolail­ola
    Äldre 20 Jul 07:55
    #7

    Jag är orolig för att det ska bli så tomt när dagen väl har varit, vad ska man då lägga ner all den tiden på?! mina försummade barn kanske!? hihih Nu när jag sitter och mailar massa folk ang vigseln sitter minstingen i knät iallafall.

    Eller, Puppis, vad gör du nu med tiden?

  • Lolail­ola
    Äldre 12 Aug 12:30
    #9

    Hej alla brudar och framförallt blivande brudar!

    Jag vill bara höja ett varnande ögonbryn för frisörerna på Helhet i övik. Jag hade bokat min bruduppsättning där och varit helt klart med att jag ville bara ha en uppsättning och inget annat. Fick då priset ca 1000kr. Sen EN vecka innan bröllopet kläcker dom ur sig att det kostar 3000kr istället!!!
    Med tårarna sprutande sa jag tack och adjö. Skulle egentligen vilja anmäla dom för brott mot något, för ett priser är bindande även om dom gett det muntligt. Hade dom ändrat sig 1-2 veckor efter det att jag hade bokat, vilket jag gjorde ett år i förväg, så hade det ju inte gjort något, då hade jag hunnit hitta en ny frisör. Men en vecka innan är så oerhört elakt av dom! Det var som om dom väntade tills sista sekund för att jag inte skulle hinna hitta någon annan. Men min räddande ängel var Roswitha på Skönhetsjouren! Jag hade bokat henne för smink sedan länge tillbaka o nu fick hon göra rubbet! Smink, hår, naglar, bryn osv Jag blev jätte nöjd!

    Så passa er ni andra så ni slipper gå igenom samma sak som mig.

Svar på tråden Öviksbrudar 2009 Del 4