• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Bluebride

hörde hennes klapprande, men datorn började ladda så blev hon tyst.

• JustMeAndMyLove

Blir galen......
    "klicka då!!!! Klicka då!!!"

AAAAHHH

Har ingen radio elle rnått annat heller här i Norge så det blir RIKTIGT irriterande!

• December 2009

Alltså.. rent vettigt så gör man INTE en reklam på en dator med ljud just för folk ska kunan surfa på jobb mm sidor utan att störa andra.

• JustMeAndMyLove

Mekonomen har börjat med samma sak. När man går in på deras sida är det en tjej som SKRIKER nått om bilderlar.
    Har vart in fyra fem ggr utan att jag fattat va fan hon skriker om.

Idag åkte jag till toyota och köpte en dyrare del för jag blev så irriterad på deras sida så jag orka inte kolla om de hade den hemma.

BRA marknadsföring

December 2009 skrev 2009-05-22 19:25:33 följande:

Alltså.. rent vettigt så gör man INTE en reklam på en dator med ljud just för folk ska kunan surfa på jobb mm sidor utan att störa andra.
  • 20090725

jag har skrivigt i gästboken hos han som e ansvarig här på bt å länkat till denna sidan för ganska längesen, men sedan inte hört något mer än ett tack i gästboken!

Om du läser det här, så bill vi gärna veta vad som händer! folk börjar bli RIKTIGT irreterade nu!

• Taha

Jag kommer INTE och köpa något av dem just eftersom reklamen är så irriterande. Tidigare hade jag alltid på BT i bakgrunden vad jag än pysslade med hemma. Nu går det inte längre då jag inte har radio hemma och lyssnar på musik via spotify.

• Tehya

Här är en till som har fått nog, hon är ju överallt! Dom som gjorde reklamen kunde ha varit smartare och förstått att individer inte köper saker genom tjat, iaf inte jag.

• J D

20090725 skrev 2009-05-23 00:03:27 följande:
    jag har skrivigt i gästboken hos han som e ansvarig här på bt å länkat till denna sidan för ganska längesen, men sedan inte hört något mer än ett tack i gästboken!Om du läser det här, så bill vi gärna veta vad som händer! folk börjar bli RIKTIGT irreterade nu!

Jag upprepar alltså svaret på den frågan ännu en gång. Vi har fått besked om att reklamen kommer att vara kvar i enlighet med överenskommelse mellan annonsören och Bröllopstorget (vad det innebär i detalj är inte vi moderatorer invigda i).

De är medvetna om att alla inte uppskattar reklamen men ber även om förståelse för att detta är enda sättet att finansiera Bröllopstorget utan att ta betalt för tjänsten direkt av er/oss användare.

• monkay

Jag har faktiskt noll förståelse för att de måste finansiera BT på detta sätt. Helt okej med banners och annan reklam, men reklam som inte går att stänga av?

Hellre betalar jag några tior i månaden för att vara medlem och slipper denna sortens marknadsföring!

Skitdåligt. Instämmer med många övriga talare att man undviker BT för tillfället.

Bara snabbtittar med ljudet avstängt, det går ju inte att komma ifrån förståss Då blir abstinensen för stor...hehe

• brud080808

Hej! Jag är oxå grymt irriterad på detta, man vill kanske kika in på bt i farten, medan man borde göra något annat (jobba, plugga, skriva, förbereda föredrag etc) och så kommer denna söta tös och vrålar "heeeeej, ska du också gifta dig?" Urskämmigt och pinsamt!

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!