• Teapot
    Äldre 29 May 15:17
    27636 visningar
    225 svar
    225
    27636

    Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...

    Tizia skrev 2009-05-29 14:59:05 följande:
    Vart ligger olskrokstorget ngnstans ? Kollade kartan men hittade inget =)
    Östra centrum, precis innan östra begravningsplatsen och S:t Pauli kyrka Om du tar 1:an mot östra sjukhuset så är Olskrokstorget knappa 10 min från city! (Går bra med 3:an mot Kålltorp, 6:an mot Kortedala och 8:an mot Angered också).
  • Teapot
    Äldre 2 Jun 11:07

    Tx2, hoppas på att både du och hummlan och Angelica kan dyka upp trots att det verkar lite osäkert!

    Och så måste jag ju säga det här också, linvinter, kul med en vinterbrud till så är jag inte helt ensam i planeringsfaserna

  • Teapot
    Äldre 3 Jun 23:18

    Le pain francais heter det ja


    linvinter skrev 2009-06-03 21:19:19 följande:
    Är det förresten det där stället som heter Le pain fr...
  • Teapot
    Äldre 9 Jun 17:19

    Dags att dejta lite!? Föreslår några dagar. Vid fint väder skulle man kunna grilla/fika på vår trevliga innegård, men vi kan alltid ta en caféfika också/istället. Jag kan nästan när som helst som det ser ut nu, men reserverar mig för ändringar

    Måndag 15/6
    Teapot

    Tisdag 16/6
    Teapot

    Onsdag 17/6
    Teapot

    Måndag 22/6
    Teapot

    Tisdag 23/6
    Teapot

    Onsdag 24/6
    Teapot

  • Teapot
    Äldre 10 Jun 13:45

    Och tekannan gillar att fixa fika så ni är så välkomna hem till mig så (ööhhh, inte alls lustigt att prata om sig själv i tredje person)

    Ska vi satsa på nästa vecka?

    Måndag 15/6
    Teapot
    Myrmor
    Tx2
    Skille
    Tizia

    Tisdag 16/6
    Teapot
    Myrmor
    Tx2
    Skille
    Tizia

    Onsdag 17/6
    Teapot
    Myrmor
    Skille
    Tizia

    Måndag 22/6
    Teapot
    Myrmor
    Tx2
    Skille

    Tisdag 23/6
    Teapot
    Myrmor
    Ev Tx2
    Skille

    Onsdag 24/6
    Teapot
    Myrmor
    Ev Tx2
    Skille

  • Teapot
    Äldre 10 Jun 16:14

    Ja riktigt bra pekat, är själv alldeles för diplomatisk Ska dansa soldanser och skriva brev till vädergudarna så det blir finväder!

  • Teapot
    Äldre 10 Jun 20:10
    Carolina1979 skrev 2009-06-10 20:09:04 följande:
    Vart bor tekannan?
    Jag bor i bagaregården, närheten av redbergsplatsen.
  • Teapot
    Äldre 11 Jun 18:10

    Går så bra med mig också, jag har ju "semester" Tisdag it is! Och så sant som är sagt, roligare om fler kan komma!

  • Teapot
    Äldre 11 Jun 18:11

    Och baver, jag hade cykeln med så jag susade hem ändå, även om det regnade Men tack för omtanken!

  • Teapot
    Äldre 12 Jun 19:44

    Sweetsun:


    Teapot skrev 2009-06-10 20:10:41 följande:
    Jag bor i bagaregården, närheten av redbergsplatsen.
  • Teapot
    Äldre 14 Jun 02:30

    Nämen, Tizia Hoppas verkligen att du blir bra snart. Var ju hur länge som helst sen man såg dig!

    Daniela, finns en hel gata med 2h parkeringar utanför huset så det ska nog inte vara några problem (finns aldrig någon som kollar här )

  • Teapot
    Äldre 15 Jun 11:55

    Ja just nu ser det ju lovande ut med väder och vind Förresten, någon som behöver en vägbeskrivning inboxad?

  • Teapot
    Äldre 16 Jun 11:01

    Hej hopp!

    Hoppas att alla som behöver vägbeskrivningar, adresser och portkoder har fått det annars får ni hojta till!

    Jag har sommarlov och känner mig för tillfället riktigt huslig, så jag har bakat och grejat en del. Så om man inte är vrålhungrig så ska jag nog kunna mätta med både fika och lite matigare smörgås

  • Teapot
    Äldre 17 Jun 09:41

    Tack själva för trevligt sällskap

    Linvinter, du får nog föreslå några datum så får vi se om någon kan hänga på!

  • Teapot
    Äldre 23 Jun 11:33

    Äsch, jag har helgen uppbokad och nästa vecka har S äntligen lite semester så då ska vi nog ut och fara en del, så törs inte skriva upp mig på något datum

  • Teapot
    Äldre 12 Jul 12:18
    linvinter skrev 2009-07-11 20:55:04 följande:
    Jag är ledig i v.30 någon som är sugen på en fika eller bara strosa runt på stan.
    Har inte helt klart för mig vad som händer den veckan, men eventuellt kan jag fika lite
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...