• Selma2­010
    Äldre 28 Apr 09:00
    2822 visningar
    6 svar
    6
    2822

    Mars 2010

    Vi ska gifta oss i februari nästa år... bra nära iaf :)

  • Selma2­010
    Äldre 28 Apr 09:26
    #3

    Nä, vi har inte kommit långt alls. Sambon friade för en dryg månad sedan bara så planerna är lite lösa än. Fast vi är båda ganska klara på vad vi vill ha och tar snabbar beslut :)

    Vi ska vara i min hemstad i alla fall, Ö-vik. Kyrkan vet vi men försöker hitta en bra och tillräckligt stor lokal. Vill boka de två grejerna innan vi börjar planera resten. Bor dock i Sthlm så mamma får kika på lokal.

    Vi bestämde oss ganska snabbt för vinterbröllop, då kan vi ju vara helt säker på att det inte kommer regna!

    Hur går det för dig?

  • Selma2­010
    Äldre 28 Apr 09:47
    #5

    Ja, det är ju hur mycket som helst!! Vi har också klart med alla roller, brutärnor, betsman, toasmaster, värdpar, fotograf och näbbar men har inte meddelat alla än! Berättade för första bestman i helgen och han blev så lycklig, kändes som ett mycket bra beslut.

    Fick ett jättefint armband (istället för ring som vi köpte tillsammans senare) när han friade. Armbandet går i grönt som även är "min" färg så det sätter färgtemat på bröllopet. Känns egentligen lite för vårigt för ett vinterbröllop men det struntar jag i. Lite silver, vitt och kristaller till så blir det jättefint. Hoppas kunna hitta en klänning med lite gröna inslag också.

    Vilken fin tiara du har bland dina bilder, så kul att ni verkar ta in färgtemat mycket!

Svar på tråden Mars 2010