• andbey­ond
    Äldre 24 Feb 13:40
    10127 visningar
    62 svar
    62
    10127

    Örebro Bröllop 2009 (2)

    Örebro Bröllop 2009

    Här kan vi småprata, tipsa och ge stöd :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-24 13:41
    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-65/m3163026.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-24 13:42
    Skriv in dig på listan över Örebro-Brudar/Brudgummar :)
    www.brollopstorget.se/Forum-5-65/m3233957.html

  • Svar på tråden Örebro Bröllop 2009 (2)
  • panthe­ra
    Äldre 24 Feb 20:49
    #1

    Oj visste inte att tråden hade varat så länge redan, har inte skrivit på länge har inte hunnit koncentrera mig på bröllopet på ett tag.

    Har nu kört fast lite med bilder till festprogramet och med nytillkommna gäster på listan så nu är det bara att börja om med den tänkta bordsplaceringen och därmed gästpresentationer i festprogramet.

    Hur går det för er andra??

  • Blina
    Äldre 25 Feb 16:29
    #2

    Bra, hittade nya tråden.
    Ni som bor i Örebro, eller bara ska gifta er där, Har ni koll på nåt bra band man kan anlita till festen? Ska ni ha band, och i så fall vilka?
    Har "annonserat" på allt -för -din -fest men bara fått två svar. Det ena verkar lite för smörigt (klarar inte av dansband) och det andra är för dyrt. Några förslag?

    Har kommit av mig lite i planerandet, men i helgen blir det nya tag. Inbjudan skickas på fredag

  • andbey­ond
    Äldre 25 Feb 16:32
    #3

    Här pysslas det för fullt med inbjudningskorten, annars är det mest ett försök att grena upp vad som egentligen är kvar att göra :)

    Min svåger är musiklärare/musiker i Örebro - kan kolla med honom om han vet några som söker jobb. Vad är din budget och vad vill du ha?

  • Blina
    Äldre 25 Feb 16:57
    #4

    Oh, det vore jättesnällt!
    Söker band på 2-3 personer för ca 2x45-60 min. Vi gillar 60-70tal; Frank Sinatra, Johnny Cach, Bob Dylan, Elvis o dyl.
    Ska dansas styrdans till dvs vals, bugg, foxtrot.

    Budget 4000-8000 kr.
    Brölloppsfesten är i Nora.

  • andbey­ond
    Äldre 25 Feb 23:40
    #5

    Jag återkommer :)

  • Allima­c
    Äldre 27 Feb 16:24
    #6

    Hej!

    www.n-b-g.com/

    Jag har bokat detta bandet, riktigt bra & spelar mycket blandad musik!!

  • ToBeMr­s
    Äldre 1 Mar 18:32
    #7

    Hej tjejer, hoppas planerandet går bra! Vi har varit på bröllopsmässa idag och det var jätteskoj! Massor med idéer för brudbukett och tårta plus att jag hittade en ring som jag nu beställt. Skönt att äntligen ha hittat en ring och en bra guldsmed! Ska bli så skoj att bestämma buketten och tårtan. Jag tror vi ska passa på att åka till Kaffe och pralin och provsmaka lite moussetårtor =)

  • heandi
    Äldre 1 Mar 18:44
    #8

    Jag var på Penduro igår och shoppade loss på papper till inbjudningskorten. Tror de kommer att bli riktigt bra! Ska försöka lägga upp en bild på dom här när de är färdiga!
    I helgen hade vi släkten på besök. (kalas) Så då passade vi på att berätta för dem att det ska bli bröllop i sommar! De tyckte det var kul! Nu känns det skönt att de vet! Hoppas bara nu att de kan hålla tyst så kompisarna hinner få inbjudningskorten innan de läcker ut... men de har lovat att vara tysta!

  • andbey­ond
    Äldre 1 Mar 22:29
    #9
    Blina skrev 2009-02-25 16:57:14 följande:
    Oh, det vore jättesnällt! Söker band på 2-3 personer för ca 2x45-60 min. Vi gillar 60-70tal; Frank Sinatra, Johnny Cach, Bob Dylan, Elvis o dyl.Ska dansas styrdans till dvs vals, bugg, foxtrot. Budget 4000-8000 kr.Brölloppsfesten är i Nora.
    Har pratat med min svåger men han kom inte på någon på rak arm, skulle kolla lite. Hör av mig ifall han hittar någon :)
  • Blina
    Äldre 2 Mar 12:02
    #10

    Väntar med spänning, tack för hjälpen.

Svar på tråden Örebro Bröllop 2009 (2)