• Snäcka­nTompa
    Äldre 5 Feb 21:52
    2748 visningar
    18 svar
    18
    2748

    Linköping/Norrköpingsbrudar Augusti 2009

    Jösses, du ligger i. Vi ska gifta oss den 8 augusti i Skeda kyrka. Jag börjar bli helt snurrig i bollen med allt som ska bokas o fixas. Har inte kommit riktigt lika långt som du, men idag bokade jag tid hos FACE så nu blir jag sminkad iaf....men mycket återstår. Ska skicka ut inbjudningarna snart. Får väl lägga ut en bild då kanske.

  • Snäcka­nTompa
    Äldre 6 Feb 21:47
    #3

    Ja det är populärt. Vi har börjat tänka om nu och vill ha bröllopsfesten på Bjärka-Säby. Hade ni där? Verkar ju hur mysigt som helst. SÅ troligtvis kommer vi flytta vårt bröllop till någon av de tider som de hade ledigt, blir nog i september istället. Så smidigt när gästerna kan sova över o man kan ta med eget dricka. Japp jag gör inbjudningarna själv. Har som tur är en snäll kompis som hjälper mig med allt pyssel. Men det är roligt.

  • Snäcka­nTompa
    Äldre 6 Feb 22:23
    #5

    Nä det visst jag visst, slant på tangenterna. Ja de verkar vara väldigt upptaget där, kan man förstå iof. Vi förlovade oss den 7/8 men det är ju en fredag så då tänkte vi den 8/8 men kanske blir ett höstbröllop istället. Har du hört något om David Z som fotograf och Caroline som är florist?

  • Snäcka­nTompa
    Äldre 7 Feb 11:30
    #7

    Va bra. Mailade o hörde lite om vad de tar. Är ju inte helt billigt med fotograferingen. Men, det ska ju bli bra.

  • Snäcka­nTompa
    Äldre 10 Feb 13:30
    #11

    Jag tror det blir David Z för min del. Hans fru gör ju blommor o de är verkligen fina o hyfsat pris tycker. Då då kan man slå två flugor i en smäll, dessutom får man 10% rabatt på fotograferingen om man köper blommor av henne.
    Maten tänkte vi ta från P2 har hört mycket bra om dem.

Svar på tråden Linköping/Norrköpingsbrudar Augusti 2009