• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Ore - GRATTIS!

Det finns väl en anledning att det ibland går åt flera tester för att verkligen bli övertygad.

• muggles

OT och ego: usch, jag måste jobba idag. Vi ska ha genrep infö seminariet imorgon och jag hann inte klart med mina slider (svenska för det?) innan vi stack till Åre. Jag hostar fortfarande som en gnu och är eg inte i skick att jobba alls.

Det var ett tag sedan man hörde av Frejis nu?

Vickan: har du varit hos gyn?

• nennesjuttioåtta

Jaa, skulle inte Frejis på ett till VUL eller hur var det?

Och BS, hur går det för dig?!?!?!?!

• Frejis

Här är jag och har precis läst ikapp

Jättestort grattis till plusset Ore! Några symptom så här långt?

• nennesjuttioåtta

Liten
    Tack för tipset! Tänkte på Gray's förut eftersom de hade en butik i Falun men jag visste inte om det fanns längre. TACK! Så om Am och Sweet hinner läsa, så tänkte jag beställa därifrån. Men TACK för ert engagemang! Eller om ni redan fixat, så finns det plats över i skafferiet.

• Ore

Tack för alla grattis! Har fortfarande inte smält det, men det kom en liten känslovåg när jag nyss tänkte på att det är något som växer inne i mig. Tänker mig bilden av en massa celldelningar, typ...

Symptom: Igår högg det litet i ena sidan, senare på kvällen och nu på morgonen litet lätt molvärk. Och brösten ömmar/ilar litet. Det kommer litet då och då och "ilar" till och värker litet. Brösten känns också litet svullna, och körtlarna ömmar om jag klämmer på dem...

• muggles

Ore: låter väldigt likt mina symptom som jag hade

• nennesjuttioåtta

Eller fan, det gick inte att beställa som privatperson på grays.

Ore
    Sjukt fantastiskt! Ååååh jag vill ju också!

• Frejis

Mrs_B - grattis till det nya jobbet! Hoppas att det går bra med inskolningen och att du trivs på det nya jobbet. Ska du göra praktik snart om jag nu har förstått det rätt?

Nenne - tycker att du ändå ska satsa på syltkokning ifört den där korta kjolen även om du får hjälp från olika "hålstäder".

Läskigt med sendrag och en massa nålar

EA - finns det inga fler gyn att gå till? Vänta och se är ju en vanlig strategi i vården, men det kan kanske vara en idé att bara göra ett vanligt VUL för att se att allting står rätt till. Särskilt när tanten har försvunnit så mystiskt...

Izzie - starkt att gå och träna före jobbet!

Hm det var något mer, kommer kanske på det. Just ja, Cicci - tycker som andra att du ska åka om det känns rätt för dig samtidigt som det kan vara klokt (iaf långsiktigt) att försöka lyssna på maken. Knepigt - men vill du åka så tycker jag att du ska göra det.

Ego - japp, jag hade ett ultraljud nu på torsdag igen, som läkare sade bara för att kolla att allt står rätt till. Det känns ovant att jag plötsligt blir erbjuden ultraljud utan att ens själv fråga om det symptomen har för övrigt lugnat sig förutom det gasiga magen och lätt lätt illamående. Trodde så klart att något var fel förra veckan, men det var det inte.

Jag har också fått jobb ett par dagar i veckan tills jag går ut, sedan får vi se hur det ska fortsätta. Spännande och kul i vilket fall som helst.

• fru AM

Grattis Ore!!! Det är ju fantastiskt!!!CelebratingCelebrating

Nenne: Liten tipsade om Grays på nätet. Jag kollade och de har Grape jelly men säljer i nuläget bara till företagskunder. För privatkunder hänvisar de till sin återförsäljare - och vet du vad de har en i din stad! Någon affär som heter State Soda på Valbogatan 9

JAg kollar ändå hursomhelst i "min affär" idag. Du kan väl inboxa din adress (jag tror du har flyttat sdan jag skickade ngt senast?)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare