• Jessic­a M
    Äldre 15 Feb 11:23
    95412 visningar
    302 svar
    302
    95412

    Porr!

    Hej

    Är rätt ny härinne men har ändå en del tankar om porr och så: Visst kan det vara ganska förnedrande för tjejen, det kan jag hålla med om. Men ärligt talat, många tjejer tänder ju lite på det också.. förnedring som sexlek menar jag. Skulle vara bra om åtminståne någon kunde vara ärlig med det här inne.

    Jessica

  • Jessic­a M
    Äldre 15 Feb 11:37

    Hmmm.. läste om den tjejen som jobbade inom vården och fick skamliga förslag och klappar på rumpan och så. Jag tycker lite synd om henne, men det är inte bara inom vården det är så i så fall. Har själv arbetat på advokatbyrå och fått en ordentlig klatsch i rumpan en gång ... typ lilla tjejen kom och sätt dig här får jag känna lite på dig. Han som gjorde det var typ "gubbslem" över femtio.

    Tycker inte man skall behöva tåla sånt, men det är inte så lätt att säga ifrån när man är ung och ganska ny på jobbet och den som är på en bestämmer över ens anställning. Han fick känna på mig, skäms nu efteråt.. men då var jag helt nyanställd och visste inte hur jag skulle göra. Var "hans flcka" i nästan en månad innan jag blev med barn och gjorde sen abort. Idag hade jag nog sagt ifrån mer..

    Han var väldigt porrfixerad och verkade vara en sån som ville göra det han såg i dom där filmerna på riktigt med unga tjejer. Tycker inte illa om porr därför, men vissa killar kanske ändå skall tänka sig för lite.

    Jessica

  • Jessic­a M
    Äldre 17 Feb 00:00
    ario skrev 2009-02-15 17:48:45 följande:
    Även om man är nyansälld eller inte, så bör man ju veta att detta är fel!hur gammal var du?Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:
    Jo, men det är klart att jag fattade att det var fel! Men jag var väldigt osäker eftersom det var mitt första sommarjobb.Jag kände att det var fel men jag ville verkligen inte ställa till med bråk eller ja, att det var jag som hade provocerat fram det liksom.. typ att jag hade en ganska kort kjol och så. Och han hade ett sånt där självklart sätt, typ man sa inte emot bara..

    Jag blev väl också rätt chockad, det var inte nån liten klapp jag fick. Utan en ordentlig klatsh rätt över rumpan så jag nästan trillade framlänges, och så sa han det bara.. kom sätt dig här stumpan (eller nåt sånt) så får jag känna lite på dig. Och då var det liksom inte läge att börja ställa till med något.. Jag kommer ihåg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, sen gjorde jag det bara.. satte mig snällt på bordet som han klappade på och särade på benen och lät honom känna..

    Jag var 17..
  • Jessic­a M
    Äldre 17 Feb 00:26
    passionsblomman skrev 2009-02-17 00:04:37 följande:
    Nu blir jag sådär arg igen! Så jävla äcklig gubbe! Jessica M skrev 2009-02-17 00:00:40 följande:
    Ja, totalt skitäcklig... och han kände verkligen också, inte bara lite så där utan helt.. om du fattar vad jag menar. Skämdes något otroligt under tiden han gjorde det.. och ännu värre efteråt. Kände mig väldigt utlämnad, men då var det liksom för sent, sen var jag bara "hans flicka" i hans ögon. Och han gjorde det flera gånger.

    Har sedan efteråt fått reda på att han gjort det med flera unga tjejer. Det som gjorde mig mest arg var väl att alla liksom visste vad han höll på med, till och med dom äldre tjejerna på kontoret har jag förstått efteråt. Men ingen gjorde något för att stoppa det, tvärtom skröt han nästan med det och det var mycket skitsnack bakom ryggen på mig och flera av dom andra unga tjejerna. Typ att vi var "lätta" och la upp oss och såna saker. Jag har fått höra det efteråt, men då fattade jag ingenting.. följde bara med honom in på toa när sa till mig. Nu efteråt känns det helt idiotiskt, men.. ja det är lätt att se det nu när man är säkrare på sig själv..
  • Jessic­a M
    Äldre 19 Feb 02:40
    Aleta skrev 2009-02-17 09:05:06 följande:
    Jag blir dessutom jättearg på de som visste om det och inte varnade för honom!Varför låter man en 17-årig tjej utsättas för något sådant utan att vara förberedd?Om man vet om det så kan man försvara sig och blir inte helt paff. Det är nog inte ovanligt att många blir så chockade att de inte gör något.Grrr, visst är han ett as, men hur kunde de låta bli att säga:"Se upp för gubben på kontoret, han tafsar om han får en chans."Då skulle fler tjejer komma undan, det är jag säker på, och han skulle säkert få sig en och annan hurring också. Att stå och se på och låta något hända när man vet att det kommer att göra det är nästan lika illa.
    Ja, men när man är så ung som jag var då och man är totalt oförbered på att sådana saker kan hända blir man nästan helt passiviserad. Jag kommer bara ihåg att jag först riktigt inte fattade vad som hänt, jag typ bara stod där och gned mig över stjärten efter den första klatschen.

    Är inte direkt stolt över att jag inte sa ifrån ordentligt. Men då kännde jag mig så otroligt osäker att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Och sen när han klappade på bordskivan och sa att jag skulle sätta mig så gjorde jag bara det.

    Kände mig så himla liten, och att jag liksom redan gett upp... så det blev liksom bara så utan att jag styrde det att jag lyfte på rumpan när han sa det. Trots att jag brukar vara lite av en "feministtjej" så lät jag honom tafsa på mig. Han fick mig att lyfta på stjärten, och ta ned allting, typ att han hjälpte mig ner med strumpbyxorna en bit och sedan sitta så.

    Det var jättepinsamt, särskilt som jag fattade att han skulle se mig varje dag. Först kände han bara med handen, men sen sa han att han ville titta också.. och då höll jag på att sjunka genom jorden. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, ändå satt jag kvar när det blev som typ gynkoll att han tryckte mig bakåt så jag fick ligga bakåt med knäna upp och sedan när jag låg så fick jag "hjälp" att visa honom musen.. Hela tiden sa han att jag var en duktig tjej och såna saker.. Jag bara kände liksom, hur jag var helt öppen därnere...

    Det var så himla skitförnedrande.. och sedan efteråt hade jag sån ångest att jag inte sagt i från, att jag var så våpig att jag bara låg så .. Det låter helt otroligt när man tänker på det efteråt, men då var det liksom inte nåt jag hade kontroll över. Det var som hans styrde mig totalt, och jag vet att han hade gjort sånt med andra tjejer också.. så han hade väl en viss vana, och tog nog bara typ unga tjejer som han visste han kunde kontrollera..

    Jag vet inte vad man skule gjort, kanske polisanmäla.. men man gör liksom inte det när man är 17 och riskerar att förlora jobbet och att det skall bli rättegång och att alla skall få veta vad han gjort med en.. och typ också att massa advokater säger att man var med på det och så... och att alla kommer att snacka om det och säga att hon var nog med på det ändå och såna saker. Det är ju pinsamt så det räcker ändå. Särkilt om man har kille som jag hade.. men typ inte ens han hade ju sett mig ligga så öppen med underlivet, så bara det var ju en grej man inte vile skulle komma ut.

    Det blev liksom att vi hade en hemlighet tillsammans, jag tänker efteråt nu att han nog gjorde det medvetet. Alltså att han gjorde det just så grovt för att man skulle känna så. Hade han bara klappat mig i rumpan eller så hade jag nog reagerat annorlunda. men just det att det verkligen var från normalt, till "porr" på en sekund. Att det inte var snällt och "girlie" gjorde att det blev en sån total chock. Jag blev bara lydig. Känns hemskt att skriva det.. men så var det nog, jag blev lydig, han tog liksom bort min vilja helt. Och just den känslan blev nog starkast när jag kände att jag var helt utlämnad.. Det var liksom så himla skitigt, billig helt enkelt.. typ att jag ändå hade strumpbyxorna kvar, skorna allt.. bara att han dragit ner allt en bit..

    Kan väl säga att det hände på kvällen första gången och att det just då inte var någon annan på kontoret så han var inte särskilt rädd att göra det så öppet den gången. Men vid andra tillfällen fick jag följa med honom in på toa när han ville. Och det var nog så att en del fattade vad som var på gång även om han inte sa åt mig öppet så att andra hörde. Det var särskilt en tjej som var ganska tydlig med det, då fattade jag att hon nog också visste att jag var "hans flicka". Hon jobbade som trainee så hon var lite äldre och färdig med sin examen, så man kan väl säga att hon var över mig i rang.. och det gjorde ju inte det mindre pinsamt för mig. Särskilt inte som hon vid ett tillfälle skrattade åt mig och frågade om det var typ svårt att hålla ihop benen för vissa tjejer.. om jag red barbacka eller om jag skulle vara länge på toan idag och såna saker.

    Nu efteråt tror jag många av dom andra tjejerna som visste om det såg ner på mig och att det var mycket skitsnack om mig, men samtidigt tyckte dom nog det var ganska praktiskt att han valt ut mig och inte dom att tafsa på. Jag blev liksom ställföredträdande hora för alla tjejerna på byrån, dessutom var jag ju "bara praktikant" och det verkar liksom ha funnits en tyst överenskommelse att dom var lovligt byte liksom. Jag är 100% säker på att jag inte var den första, att han gjorde det med minst en tjej till under tiden jag var där, och att han fortfarande gör det.. så good luck för dom tjejerna som skall göra praktik där!!

    Vet inte om det är så modigt av mig att berätta det här. Har väl egentligen aldrig skrivit eller berättat om det tidigare, men har nog ett behov av att bearbeta det eftersom det påverkat mig ganska mycket. Dras tyvärr sexuellt till "farliga" män. Vet att det är idiotiskt, men det är kanske en följd av det som hänt om man skall vara ärlig. Så det är väl lite av terapi att berätta om detta. Hoppas ingen tycker jag är äcklig som berättar så öppet, men det känns skönt att få lite kommentarer om det från andra för att kunna gå vidare. Kan ju också vara en varning til andra unga tjejer att tänk sig för och vara lite mer självständiga än vad jag var. Vet att det är svårt, och jag är kanske inte tjejen som skall sätta mig på några höga hästar när det gäller dom sakerna, men i alla fall.

    Jessica
  • Jessic­a M
    Äldre 20 Feb 02:45
    Aleta skrev 2009-02-19 09:16:38 följande:
    Jessica, vad du än gör, så skyll inte på dig själv. Han visste precis hur han skulle göra för att manipulera dig.Det är mycket lättare än vad många tror som aldrig råkat ut för något att man blir passiv av chocken. Det är ju bara att tänka på alla de gånger någon har sagt något dumt till en. Oftast vet man inte vad man ska svara, det dräpande svaret kommer man på först flera timmar senare.Just det här att du var helt oförberedd och han i en maktposition i kombination med att du var ung gjorde att du inte hade några inbyggda försvarsmekanismer. Det visste han och utnyttjade!Det är hemskt att han gör det fortfarande och jag blir ännu argare på alla de som jobbar där och bara låter det hända. "Praktikanter = lovligt byte" grrrrrrrrr! Hade någon bara viskat åt dig: "Se upp med gubben" så är jag säker på att du hade kommit undan, då hade du redan varit på din vakt.Jag hoppas att du kan bearbeta detta, kanske ska du göra upp med de andra på jobbet om det är för jobbigt att konfrontera honom. De har också del i skulden som inte varnade dig innan. Om inte annat så kan du skicka dem ett anonymt brev och säga åt dem att varna alla praktikanter istället för att skicka dem på slakt som lammungar. Berätta hur illa du mådde och att de är delaktiga som låter det ske med unga oerfarna tjejer.Kram på dig.
    Tack snälla, och tack till alla ni andra som också skriver snälla saker till mig.. jag behöver verkligen det.

    Jag vill nog dela med mig av mina erfarenheter, samtidigt vet jag inte om det är så bra att jag nästan ältar det som hänt. Jag är hela tiden orolig att... ja, att det är för grovt helt enkelt. Samtidigt känns som jag verkligen behöver få berätta det för någon... det har väl varit lite inlindat tidigare. Jag har funderat mycket om jag verkligen kan vara SÅ öppen. Men jag har bestämt mig nu.. hoppas det är okej, men jag har bestämt att berätta det helt nu.

    Vill att alla skall förstå hur det gick till, även om det känns otroligt pisamt och skämmigt. Så jag berättar det helt rakt på sak nu, utan att linda in det. Hoppas det kan hjälpa andra tjejer att säga ifrån på ett annat sätt än jag vågade.. men snälla var inte taskig mot mig. Vet att det också finns många tjejer som ser ner på en tjej som gjort det jag gjorde..

    Jag var i fikarummet när han kommer in. Då har jag typ jobbat där i knappt en vecka. Jag blir direkt nervös för jag vet att han är en av cheferna och jag vet inte riktigt vad jag skall säga. Försöker väl le och säger hej eller nåt sånt. Plötsligt, bara som en blixt från klar himmel känner jag bara liksom hur jag får världens klatsch över rumpan så jag faktiskt tappar det jag håller i händerna och nästan trillar frammåt. Och så säger han nåt i stil med att jag har en läcker rumpa och frågar om jag vet att jag är själv kvar och att alla dom andra tjejerna gått hem?

    Först fattar jag liksom ingenting, bara står där som ett fån och utan att riktigt fatta det håller jag mig om rumpan med båda händerna, det gjorde bara skitont.. och jag såg nog inte speciellt cool ut. Sen säger han nånting i stil med, bara så du vet att nu kan du visa mig hur duktig du är... det är lugnt, ingen av dom andra tjejerna är här och kan se dig göra det..
    Jag kommer ihåg att jag fortfarande inte fattade vad han menade, utan bara stod där och försökte fatta vad det var som hände.

    Sen säger han.. kom hit då stumpan, sätt dig här på bordet.. och så klappar han på bordsskivan på fikabordet.. visa mig att du är en duktig liten tjej då. Först tror jag inte det är sant.. men sen blir han bara så rakt på att jag liksom inte kan missförstå nånting längre. Han tittar mig rakt in i ögonen och så säger han väldigt tydligt.. Du är väldigt söt.. jag gillar dig, men jag såg direkt vad för slags tjej du är.. Och fast det är han som borde vara den som skulle vara rädd för det han gör nu, som skulle skämmas.. så är det precis som att allt det där rinner över på mig. Det blir liksom jag som får ta skulden, medan han som borde skämmas, är den starke..

    Jag är bara inne i något slags vakum, och det känns nästan inte som om det är jag som är där längre.. Det är som att det är nån annan tjej, det är inte jag.. Sen säger han bara SÄTT DIG! Och så gör jag det.. jag bara sätter mig lydigt uppe med rumpan på kanten av bordet. Jag fattar inte varför, men det är liksom som att jag bara reagerar nu, vill vara till lags för jag vet inte riktigt vad jag skall ta vägen och vad som förväntas av mig.. Jag vill inte bli av med jobbet heller.. jag vet att jag tänker det. Sen går det jättefort, han hjälper mig med trosorna och strumpbyxorna.. han tar inte av mig dom helt, han bara drar ned allt en bit så att jag har trosorna halvvägs ner mellan knäna och rumpan.

    Sååja, det är lungt säger han, ingen av dom andra tjejerna kan se dig nu.. du kan lägga dig bakåt och sära benen ordentligt, jag vill att du är en riktigt duktig tjej och visar mig allt nu.. Sen när han ser att jag tvekar och inte lägger mig bakåt direkt så "hjälper han mig" ned ganska hårt. Jag kommer ihåg känslan av att det var som att vara hos gynekologen, det är naket därnere och när han säger åt mig att sära på benen så gör jag det utan att få jättemycket hjälp...

    Det är väl detta som jag nu efteråt har svårast att hantera.. Allt det andra var tvång, men nu känns det inte så längre.. jag behövde inte ha gjort det där sista. Men på något konstigt sätt, det är väldigt svårt att förklara... men det är nog därför jag känner att det ändå inte går att polisanmäla och så.. För nu är det som att jag vill ha berömmet, jag vill att han skall tycka att jag är duktig.. och därför särar jag benen för honom, först lite.. men sen för att få berömmet allt jag kan.. med knäna högt uppdragna mot brösten.

    Jag sträcker på vristerna, försöker titta upp mot honom och le, känner mig jättedum men gör det ändå när han säger åt mig att göra det.. Det är som om han har hjärntvättat mig, för jag gör saker som om jag var värsta porrtjejen.. typ att jag har händerna ner bakom rumpan och håller på blygdläpparna och verkligen drar isär så han kan se allt.. Och hela tiden säger han saker som att jag är en duktig tjej.. att han gillar det.. att han visste det hela tiden, att han såg det direkt på mig att jag var en sån tjej som det skulle gå att få ner på rygg...

    Han säger då mer eller mindre direkt att han har gjort det med andra tjejer också, han undrar om jag vet vem xx är. Han säger att hon är söt och såna saker.. Jag vet vem han pratar om, för hon är också praktikant fast hon har varit där mycket längre än mig. Han säger att hon också är en duktig tjej och så börjar han jämföra hur vi ser ut därnere.. typ storleken och formen på läpparna och såna saker Sen säger han att han vill att jag också skall bli en av "hans tjejer". Han frågar om jag har pojkvän och så, och så säger han att han ju inte behöver veta hur "duktig" jag är på jobbet..

    Sen frågar han om jag äter p-piller och säger att han inte gillar att ha kondom. Han vill ha sina tjejer barbacka och att jag får acceptera det även om jag inte äter p-piller. Först fattar jag inte vad det betyder, men sen fattar jag att det är att rida utan sadel, alltså när en tjej tar det utan kondom . Han säger att han vill att jag är duktig och gör det, han vill se efteråt hur det ser ut när han kommit i mig. Allt slutar med att han ligger med mig uppe på bordet och att han kommer i mig utan skydd och att jag sedan får typ krysta upp det, som om jag låg och födde barn för honom.

    Han är väldigt stor men som tur är så är jag vid det laget väldigt våt. Så trots att han är den största jag nånsin varit med så gör det inte ont och jag får inga skador därnere. Jag är absolut inte stolt över det jag gjorde, och jag vet att jag inte skall ta på mig att det var mitt fel. Men samtidigt att jag gjorde det där sista ganska villigt och att jag var våt känns som att det är min skuld och att jag inte kan skylla ifrån mig den biten. Jag hade nog haft lättare att bearbeta allt som hände efteråt om det inte hade varit för det där sista.

    Efteråt hade jag ganska stora problem med min kille, särskilt när jag var tvungen att göra abort, och att det inte gick att hålla det hemligt. Han tyckte jag hade varit otrogen mot honom och jag ville inte berätta det som hänt, för då hade han garanterat polisanmält allt. Det var nog det minsta jag ville, det skulle bli massa rykten, alla skulle veta vad jag gjort.. och att allt det där om att jag hjälpt till och varit våt och såna saker skulle dras fram i en rättegång. Sen om det var våldtäkt, varför var jag med honom fler gånger då.. varför polisanmälde jag inte direkt?

    Dessutom var han advokat, och jag visste att de andra tjejerna skulle säga att jag hade gjort det frivilligt. Jag visste att det pratades ganska mycket bakom ryggen på mig, och särskilt en av dom, en trainee var på mig ganska många gånger. Typ att hon undrade om jag hade träningsvärk i ljumskarna efter helgen, eller att jag kanske behövde en mjuk kudde att sitta på, eller behövde hjälp att byta till nya resår i trosorna så att dom inte halkade ner så lätt och såna saker. Vid ett tillfälle försökte stå upp mot henne sa hon mer eller mindre rakt ut att hon tyckte jag var en liten hora och att alla visste att jag låg med chefen. Att ingen gillade tjejer som gick sängvägen och att det alltid kom fram förr eller senare.

    Så det kändes väl bara som att det bästa var att lägga ner allting och försöka gå vidare. Han hade en del foton på mig också, hade mina trosor och strumpbyxor . Saker som han tagit.. typ att han gjorde det med alla tjejer han varit med , att han samlade på trosor från dom han legat med och att han ville ha mina? och jag gick med på det.

    Min kille gjorde slut direkt när han fick reda på att jag var gravid, och jag kan väl inte klandra honom om jag skall vara ärlig. Samtidigt känns det otroligt sorgligt att det blev på det sättet för jag älskade honom jättemycket. Efter det här träffade jag min nuvarande kille och han har varit otroligt fin och stöttat mig genom allt det här. Jag kan vara öppen med honom om detta även om det tog ganska lång tid för mig innan jag vågade låta ?sanningen? krypa fram. Det har också påverkat mig ganska mycket sexuellt.

    Det känns ganska tungt att skriva det här, men det har blivit så att jag efter detta dragits sexuellt till ?farliga? killar. Och att jag också ibland fantiserat sexuellt om det som hände mig och att jag då också onanerat. Ibland vet jag inte riktigt var jag har mig själv i detta, och då är jag orolig att han hela tiden hade rätt. Att jag är en sån tjej han sa att han såg att jag var. Trots allt hade han fatt rätt många tjejer, det var rätt många trosor i den där lådan där han samlade på ?sina tjejer?. Så på ett sätt vet han nog mer om mig än jag kanske själv förstår och vill erkänna.

    Jag skäms otroligt mycket för det. Därför känns det också lite falskt att inte säga att det är så när jag ser att många som skrivit säger att det är synd om mig och stackars dig och såna saker. Hoppas verkligen inte jag har gjort någon upprörd med att jag varit så öppen om detta, i så fall ber jag om förlåtelse.. men jag tolkade som att många ville jag skulle vara öppen och berätta mer.. Känns också lite skämmigt att öppna upp sig så här, ganska utlämnande att berätta på det här sättet. Men nu är det gjort i alla fall.

    Jessica
  • Jessic­a M
    Äldre 20 Feb 03:09

    Jag tycker som toticki,


    Tooticki skrev 2009-01-27 14:38:43 följande:
    Baby S skrev 2009-01-27 14:36:57 följande:
    På vilket sätt är porr ohälsosam om den spelas in med aktörer som har valt det frivilligt och den ses av människor som uppskattar den?
  • Jessic­a M
    Äldre 22 Feb 07:19
    Celeste97 skrev 2009-02-20 14:18:29 följande:
    När man läser din berättelse Jessica så får man en känsla av att hela kontoret varit i någon slags masspsykos, lite som en sekt faktiskt. Många av ingredienserna finns där:En stark ledare, ofta psykopat, som med små maktmedel manipulerar folk och genom sin enormt självsäkra attityd får dem att tro att det onormala är normalt. (I ditt fall har vi en man med makt över din försörjning och som inte tvekar att slå dig med orden "Det är lugnt!".)Uppmuntran och förmåner då man följer ledarens order ("Du är duktig" och "får bli en av hans tjejer"), våld eller förtäckta hot då man inte gör det (Han trycker ner dig hårt på skrivbordet och säger att du är ensam kvar på kontoret).Hemlighetsmakeriet, dvs där den utsatta intalas att man är två om en skamlig hemlighet, är något som pedofiler ofta tar till för att små barn inte ska berätta vad de utsatts för. ("Ingen av de andra tjejerna är här" och "Din pojkvän behöver inte veta")Skuldbeläggande och förminskande som hindrar den utsatta från att vilja opponera sig är också vanligt i dessa sammanhang. (Han säger att han såg direkt att "du är en sån där tjej")Grupptrycket är ofta utbrett. (Allt ifrån att han visar dig en hög trosor från andra tjejer som gjort likadant till att ingen på kontoret längre reagerar på att chefen har sex på arbetstid.)Typiskt i en sekt är att medlemmarna strävar efter att vara ledarens favorit och hackar på varandra för att inte hamna underst i hierarkin. Mobbningen från de andra som kallar dig "hora" och säger att "ingen gillar tjejer som går sängvägen" passar perfekt in i mönstret.
    Celeste 97: Usch.. vet egentligen inte om jag vill fortsätta vara så öppen med det som hände, men samtidigt har jag ju börjat och det inte spelar nog inte nån roll längre. Alla vet ju ändå vad jag gjort och nu känns det lite som jag får stå mitt kast och låta alla veta resten också. Jag skall nog inte tro att jag är något, och dessutom kanske det är ett ansvar jag måste ta för att andra tjejer skall fatta hur det är, inte vara så naiva som jag .. Sen hur konstigt det än låter så har jag nog ett ganska stort behov av att prata om det också, faktiskt.. Men det som skrämmer lite då, är väl att det är så himla utlämnande och att jag nästan är säker på att några som läser det tycker att jag verkligen ÄR en sån där tjej? vill ju helst inte att andra skall tänka på mig som värsta slampan. Fast om det är det så kan jag nästan förstå det..

    Jag tror i alla fall att man som ung tjej har ganska svårt att förhålla sig på ett sunt sätt till porr, eller killar som är så där porrfixerade.. Jag var ju bara 17 när det började och då är man är väl ganska osäker redan från början, man vill bli uppskattad och så..man är osäker på sin kropp och vad som är okej, och sen om det är någon som man är i beroendeställning till, eller som man ser upp till eller kanske är kär i då krockar det liksom i huvudet på en.. i alla fall upplevde jag det så.. Jag hade ju alltid varit jättemotståndare till porr, och också sett ganska mycket ner på såna tjejer som ställer upp på såna saker. Jag skall inte säga att jag är jättefeminist, men i alla fall.. det har nästan känts lite som att dom förstör för oss andra tjejer. Så visst har jag varit med om att snacka skit om tjejer som ligger runt med massa killar och som det gått rykten om..

    Typ att hur skall killar nånsin kunna ta oss tjejer på allvar, när vissa av oss lägger sig ned och visar upp stjärten och underlivet i tidningar för att få lite pengar? Det är ganska billigt tycker jag, och det går liksom inte att kräva respekt då. I ena sekunden kräva jämställdhet, och sedan ligga där utan trosor och hålla isär benen och visa stjärten för alla som betalar typ tjugo kronor eller vad en sån tidning kostar.. Så det var väl så jag såg på porr och tjejer som ställde upp på det. Kan säga det rakt ut, jag tyckte dom var billiga, slampor.. Fattar att många kanske reagerar på det eftersom jag gjorde såna saker själv sen så jag förstår det. Kanske fick jag det jag förtjänade om man ser det så, jag som var så otroligt anti och som såg ner på dom tjejerna fick tillbringa i stort sett hela den sommaren när jag gjorde praktik med knäna upp mot axlarna och visa stjärten för världens äckligaste gubbe.. nu efteråt skäms jag något så otroligt.. så egentligen jag fick nog bara det jag förtjänade.

    Sen tror jag det ligger jättemycket i det som du skriver om att hela kontoret var i hans kraftfält på något sätt, man kanske kan kalla det masspsykos som du säger. Vet inte om det är rätt ord men det ligger väldigt mycket i det, för alla tjejerna på kontoret var nog ganska påverkade av honom och av det som hände. Då menar jag både dom som han utnyttjade och hade sex med och dom som var lite äldre och på ett sätt offrade oss för att få vara ifred själva, och sedan kunna sitta och prata skit om oss. Liksom känna sig finare på något sätt. Dom var ju inga såna flickor.. det fick vi vara. Dom satt med benen korsade, jag och Maria som den andra tjejen hette fick sitta med knäna upp mot brösten och ta spjärn med fötterna och verkligen trycka fram underlivet. Förlåt, vet att det låter hemskt, men det var faktiskt så det gick till! Så och att han kunde undersöka oss, vid ett tillfälle hade jag typ hela hans hand inne i slidan och han hade ganska STORA händer så jag blev verkligen uttöjd därnere. Och när han gjorde såna saker med en och samtidigt hela tiden sa till mig att vara en duktig flicka och trycka fram då kände jag mig så otroligt billig.. jag tror det var mycket det han gillade också. Att se hur generad han kunde göra mig.. Vid ett tillfälle bad han mig t ex att berätta hur mycket jag älskade min pojkvän när jag satt så. Och nu efteråt kan jag knappt fatta att jag faktiskt gjorde det, att jag har suttit framför en äcklig gubbe och berättat för honom hur mycket jag älskade min pojkvän samtidigt som han fick se mig öppna slidan så mycket jag kunde, verkligen dra isär blygdläpparna så han typ kunde se ända upp till cervixen?

    Har inte tänkt på det på det sättet som du beskrev det förrän nu, och det är mycket som på något sätt faller på plats då. Det där med klatschen som var för att jag skulle komma totalt ur balans, hoten och berömmet allt på samma gång.. som på något konstigt sätt gjorde att man till slut verkligen VILLE vara hans flicka. Det gjorde det hela ännu värre, för då var man blöt.. ibland plaskvåt och då hjälpte jag verkligen till. Det kan jag ärligt erkänna, det var inte alltid våld eller tvång.. ibland VILLE jag faktiskt att han skulle få se mig på det sättet. Det var nästan som han hjärntvättat mig på något sätt.. jag den feministiska tjejen som var emot allt vad porr hette.. låg där som världens porrslampa och lät honom göra saker med mig som nog var värre än i dom värsta porrfilmerna. Samtidigt som jag hade kille som jag verkligen älskade och gick hem till efter jobbet varje dag. Som jag satt och kramade i soffan på kvällarna och som inte hade en aning om att nån annan hade legat med mig bara några timmar innan.. Jag hade konstant ångest att han skulle komma på mig, att han skulle hitta mina trosor med fläckar i.. att jag skulle lukta porr, att allt det jag gjorde skulle synas utanpå mig.. men det som till slut avslöjade allt var att jag blev med barn och att han såg min tid på abortavdelningen.. Och då vågade jag ändå inte erkänna hur det egentligen var och vem som gjort mig med barn.

    När du säger det där om att han var en stark ledare som manipulerade alla tror jag du har rätt, jag tror han hade alla i sin hand på ett nästan otäckt sätt. Han kunde t ex komma fram till mig när jag satt och pratade med nån av dom äldre tjejerna, stå med ryggen vänd mot mig och prata med den andra tjejen. Rätt vad det var kunde han bara säga nåt som att, Jessica behöver gå på toaletten nu, hon kommer tillbaka om en stund.. sen kunde han vända sig om mot mig och säga högt så att hon jag pratat med hörde allt .. skall du ta och gå och kissa då stumpan och sen klappa mig i stjärten inför den andra tjejen.. Jag vet att jag då borde ha sagt ifrån, bett honom dra åt h*lvete.. men på något sätt var det så att jag inte klarade av det. Jag fattade ju att alla som hört det visste vad som skulle hända, ändå reste jag mig snällt och sa nånting om att jag behövde kissa och gick i väg till toan med honom efter mig.. Ibland kunde jag höra att dom skrattade åt mig, och en gång var det en av dom äldre tjejerna som sa nåt stil med.. sitt inte för länge Jessica, Maria blir nog kissnödig snart också..

    Det fanns nog nåt slags samförstånd där, han var bara intresserade av dom sötaste tjejerna och därför var det dom som fick ställa upp. Dom andra tjejerna tyckte väl det var praktiskt. Dom var ju också beroende av honom, han var ju deras chef också. Ibland tänker jag nästan att det nog var därför dom tog in praktikanter.. Dom skulle väl vara unga och söta, för att han skulle få några nya att leka med, och alla tyckte nog det var bra. Den sommaren jag var där fanns det tre praktikanter, jag och två tjejer till. Förlåt att jag låter hemsk igen, men en av dom var inte speciellt snygg och därför slapp hon nog, medan den andra tjejen, Maria, också blev ?hans flicka? ganska snabbt.. Jag har funderat lite mer på det där sedan jag började skriva här, och det känns som att jag nog tryckt tillbaka ganska mycket men att när jag verkligen tänker igenom allt så ser jag nya mönster hela tiden. Jag tror t ex inte det att det var en slump längre att jag blev lämnad ensam med honom den där kvällen då det hände. Jag tror att det var avsikten att det skulle bli så. Jag kommer ihåg att det var en av de äldre tjejerna som bad mig stanna kvar och sortera en del brev och andra papper som hade blivit liggande den där kvällen, och jag kommer faktiskt också ihåg nu hur hon nästan övertydligt kom och sa hej då. Verkligen övertydligt och med hög röst så det nästan hördes över hela kontoret.. Jag går hem nu Jessica, alla de andra tjejerna har gått också så du måste vara noga med att låsa när du går, eller nåt i den stilen.. och sedan gick hon. Jag hade kanske varit där i en halvtimma eller nåt sånt när jag gick ut i fikarummet för att ta en kopp kaffe när det hände.. Han VISSTE att jag var själv och att det var lugnt. Dessutom var det samma tjej som var med på anställningsintervjun..

    Jess
  • Jessic­a M
    Äldre 22 Feb 14:39
    Wiggy skrev 2009-02-22 08:51:31 följande:
    Det är ju inte bara sexuella övergrepp du utsatts för utan fysisk och psykisk våldtäkt. Tror inte att någon här som läser denna tråd anser att skulden skulle ligga på dig, och se dig som nån slampa som du skrev. Ingen vettig människa i alla fall... Tvärtom tycker jag att det är väldigt starkt av dig att berätta om det. Aset utsätter säkert fortfarande unga kvinnor för denna systematiska våldtäkt, och det borde ju gå att hitta någon på denna firman som blivit utsatt för samma sak. Det är nog lättare att få honom fälld om det är flera som anmäler, annars står ord mot ord, ju och aset är ju advokat dessutom så han vet nog hur man slingrar sig. Det bästa vore nog att hitta en tjej som han utnyttjar just nu och övertala henne att göra en anmälan också. Du kan alltid prata med polisen. De har ju experter på att sätta dit såna här as, och pågår det fortfarande borde det ju vara lättare. Snubben hör hemma i ett fängelse där han kommer att få sitt rättmätiga straff av de andra intagna, för våldtäktsmän, pedofiler och barnamördare brukar få vad de förtjänar i fängelser. Jag blir så fruktansvärt arg när jag läser din berättelse. Har ett par bra ord som skulle beskriva honom och ett passande straff men då skulle jag bli avstängd, så ni får fantisera istället.
    Wiggy: Vet inte riktigt om det är som du säger, att jag blev våldtagen och att ingen lägger skulden på mig. Jag skulle så gärna vilja att det var så. Visst blev jag manipulerad, och jag har förstått efteråt att flera av dom andra tjejerna, eller man kanske skall säga kvinnorna, eftersom de var såpass mycket äldre än mig.. i alla fall över trettio de flesta. Att de flesta av dom nog visste mer än väl vad jag blev använd till, och gjorde allt för att inte hindra det utan tvärtom för att få vara ifred själva.

    Men innerst inne vet jag ju också att jag faktiskt många gånger blev ordentligt upphetsad av det han gjorde med mig. Det är lite svårt att anklaga någon för våldtäkt när man själv är den som tagit av "gubben" kondomen för att han skulle kunna ha utlösningen oskyddat i mig och såna saker. När det är jag själv som gett honom trosorna efteråt som nån slags trofé, och att jag varit ordentligt våt nästan varje gång jag fick det. Så det känns väldigt kluvet just nu.. Vet därför inte om det skulle kännas ärligt att anmäla honom, och inte så långt efteråt i alla fall. Jag tror nog ändå jag hade ganska stor skuld i att det blev som det blev mellan oss..

    Jess
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 00:12
    Celeste97 skrev 2009-02-22 16:47:11 följande:
    Vidare tror jag att du ska vara försiktig med hur mycket du berättar för din fästman på en gång, av flera anledningar. Din berättelse är tidvis outhärdlig att läsa, och jag kan tänka mig hur mycket värre det måste vara om det gäller någon man älskar. Din fästman är antagligen inte psykolog och har därför inte möjlighet att på ett professionellt sätt hantera sina känslor som med all säkerhet kommer att uppstå. Ilska, frustration och chock är inget som ni behöver i ert förhållande, däremot behöver du någon som kan fokusera på att hålla om dig och älska dig. Det räcker med att veta lite (i taget). När du känner att du är klar här på BT och med den här tråden kan du alltid be moderatorerna att radera dina inlägg. Just nu kan det vara bra för dig att testa dina känslor och upplevelser mot andra lite anonymt, men när du går vidare kanske du inte vill att din berättelse blir kvar. Jag tycker att du ska spara dina inlägg och våra svar någonstans hemma, så du kan läsa dem när du vill.
    Ja, du har nog rätt i det du skriver Celeste97. Jag skall nog inte vara så öppen med det som hänt mot min fästman. Jag har inte berättat så mycket om det för honom, och jag är ganska osäker på hur han skulle reagera, eller egentligen är jag nog inte det faktiskt. Innerst inne är jag nog rätt säker på att han inte skulle ta det så bra, han kan vara väldigt svartsjuk och kontrollerande så jag tror det skulle bli väldigt jobbigt både för honom och mig. Jag vet inte om jag skrev det tidigare, men efter den här händelsen har jag väl dragits lite till "farliga män". Och man kan väl säga att min nuvarande kille hör till den kategorin, även om han också kan vara världens finaste och mjuka kille när vi är tillsammans. Vet dock att han kan vara ganska så våldsam och att han gjort en del grejer i sitt tidigare liv. Men mycket beror det på att han haft en ganska trasslig uppväxt och att han blivit väldigt illa behandlad.

    Vi träffades över internet på en kontaktsida sommaren 07 där han var den som kontaktade mig under en period när jag mådde ganska dåligt. Vi hade sedan kontakt lite sporadiskt men han var den som var drivande och efter ett tag kan man väl säga att jag ?mjuknade? och gav efter för att träffa honom. Det som gjorde mig tveksam först var väl att han avtjänade ett femårigt fängelsestraff, dessutom är han ganska mycket äldre än mig (35) och så hade han varit gift innan och har barn med tre tjejer från tidigare förhållanden. Så jag var väl inte så att min familj jublade när de fick höra att jag dejtade en ?intern?, trots det så valde jag att fortsätta kontakten och det har gjort att min relation till min familj har blivit väldigt dålig. På något sätt verkar min familj tro att jag inte är stor nog att ta vara på mig själv, och dom ser inte det fina i honom som jag gör. Jag vet att det kan låta konstigt, men med mig är han världens finaste och mjukaste kille och jag älskar honom verkligen. Han är verkligen värd att få ett bättre liv än det han levt tidigare och jag tror jag kan ge honom det.

    Vi förlovade oss den 19 augusti i somras, under en av hans permissioner, och vi smet iväg bara vi två till Malmö och hade en underbar dag som jag aldrig kommer att glömma. Han har fortfarande några månader kvar till frigivningen i slutet av april (den 27:e), men då kommer vi att flytta ihop i min lägenhet och sedan kommer vi att gifta oss i sommar. Det kommer att bli underbart att äntligen kunna mötas på ett naturligt sätt, slippa att träffas i det där sunkiga besöksrummet och ha sex medan vakterna ser på och hör vad vi gör. Jag hatar att gå dit och se vakterna titta på mig så där menande som att dom tycker synd om en, att dom typ tänker.. lilla bimbotjejen, så du skall hit och vara hans knull nu igen.. och sedan veta att de står och tjuvlyssnar medan vi gör det.. det är så himla ovärdigt på något sätt. Det känns verkligen hemskt att göra det på det sättet, men samtidigt vet jag ju att han behöver det och att jag måste göra det för hans skull.. även om det känns billigt att ligga där utan trosor på det där papperslakanen som de sen bara river bort tills nästa tjej kommer och besöker sin kille. Det är väl mycket att killarna i den miljön ser mycket på porr och tar efter mycket. Det blir ofta korta besök eftersom det är mycket restriktioner, och då behöver han mycket sex, så det mesta av besöken blir att jag ligger på den där britsen och är hans porrflicka. Vet att det låter hemskt, men hoppas ni inte dömer honom nu.. han har väldigt stort behov av att se mig på samma sätt som tjejerna i dom porrtidningar som är det enda han har när jag inte är där.

    Jag vet att han älskar mig över allt i världen, och även om jag i början hade svårt med att han läste porr så förstår jag att det är en del av den kulturen som finns inne på fängelser. Det kan vara ganska kvinnoförnedrande attityder, och jag förstår att jargongen kan vara ganska hård mot tjejer. .. och att en del tjejer faktiskt blir ganska hårt utnyttjade. Typ att dom intagna skryter om hur många dom haft och att det är lite av en ?tävling? att ta dit tjejer till det där besöksrummet och göra det med dom. Jag vet att han älskar mig och att han är ärlig mot mig, det är mycket därför som jag går med på att komma till det där besöksrummet och sitta eller ligga så som han vill se mig. Jag hade lite svårt för det i början särskilt som vakterna kan se in och så, men sedan har jag bara accepterat det och nu kan jag nästan känna det som om det är nån slags trots i det. Typ att jag tänker, titta då om du vill så får du se hur mycket jag älskar honom. Det blir nästan ibland som at jag på ren trots gör det bara för att visa vakterna att min kille har en lydig snygg tjej som ställer upp på samma sätt som tjejerna i dom där tidningarna? få dom att bli avundsjuka. Då när jag gör det känner jag mig stolt, men efteråt kan jag känna mig ganska skitig.. Men vi talar också mycket telefon och så skriver vi till varandra väldigt ofta.

    Vi planerar ett stort bröllop, och hoppas det kommer att bli det mest underbara som hänt i våra liv. Jag ser fram emot det något otroligt, och vill verkligen inte att det som hänt skall sabba någonting i vår relation. Har som sagt inte varit så öppen med det och om jag berättar att jag har gjort de där sakerna så tror jag han skulle reagera väldigt negativt. Jag tror inte det i hans värld är särskilt okej att tjejen haft sex med massa olika killar och blivit utnyttjad som porrtjej mer eller mindre. Tror han skulle bli väldigt tveksam till mig då om jag skall vara helt ärlig. Kanske att jag tror fel men vill nog inte riskera att han reagerar så, eftersom jag vet att han gjort en del grejer i sitt tidigare liv som varit ganska våldsamma. Skulle hans kompisar få reda på något tror jag nästan det skulle vara ännu värre, typ att han var tillsammans med en ?hora?, det skulle nog vara väldigt jobbigt för honom. Vi kommer att ha massor med gäster och jag skall föröka göra mycket av maten medan han får göra det praktiska i övrigt så att vi får ner kostnaderna så mycket som möjligt eftersom han ännu inte har något jobb. Men vi hoppas han skall få jobb som säljare snart eftersom han gått en del kurser i det.

    Jag tror därför det är rätt klokt som du skrev Celeste att kanske sedan när den här tråden är slut be att dom som sköter sidan raderar mina inlägg här så att det inte blir något konstigt efteråt. Men just nu har du nog rätt i att det kan vara bra för mig att testa mina känslor och upplevelser mot andra lite anonymt. Jag kommer definitivt att spara mina inlägg och era svar någonstans hemma (men inte där min fästman kan hitta dem), så jag kan läsa dem när jag vill. Men om det skall vara någon mening med det här så måste jag nog vara ganska ärlig, och inte hålla tillbaka så mycket utan berätta ganska öppet. Så jag skall nog vara det i fortsättningen även om det kan störa någon. Det känns också ganska kluvet och lite svårt att verkligen lämna ut sig själv så tydligt. För om jag skall vara öppen med det som hände så måste jag ju också berätta om mina känslor för det och hur jag reagerade helt ärligt, och det känns väl lite grand som att jag då inte riktigt lever upp till bilden av hur man borde reagera som tjej på det som hände. Vet att det inte är speciellt ?politiskt korrekt? att säga såna saker rent ut, men gör jag inte det så känns det som att allt det här ändå bara blir ett spel för gallerierna och inte ärligt.

    Så det värsta är väl att säga det rent ut? ja, jag gillade det till slut.. jag var till slut sååååå duktig för honom.. Jag skäms för det efteråt, men så var det.. jag längtade nästan efter att få sitta framför honom och visa honom det ingen ?fin flicka? borde längta efter att göra.. Nån dag kunde han bara säga till mig att han ville se hur jag såg ut när jag hade min ägglossning, säga att han gillade att se hur tjejer ser ut när dom är mottagliga. Han sa att jag skulle säga till när jag fick den där geléklumpen i trosorna för han ville se hur jag såg ut när jag började ?löpa?. Det stämmer ganska bra på mig, så jag förstod nog ganska snart att han inte bara pratade om det där med att han hade haft många tjejer.

    För mig är det lite som att det kan bli att jag får lite trådigare flytningar och sedan blir det liksom som en slags slempropp som släpper vid ägglossningen, ser nästan ut som en avgjutning av cervixen så jag gissar att den sitter där för att skydda livmodermunnen så att inget kan komma upp där innan ägglossningen. Men sedan när det är dags så lossnar den och så blir det öppet upp så man kan bli gravid. Vet inte om det är så för andra tjejer men för mig blir det i alla fall en ganska tydlig geléklump i trosorna, och sedan känner jag också att jag får ordentliga sammandragningar i livmodern som jag tror beror på att den vidgar upp sig för att sperman skall kunna komma in och befrukta ägget. Han frågade mig sedan i stort sett varje dag om jag fått den ännu. Och till sist när jag ganska generad sa att jag hade fått den i går kväll, då blev han väääääldigt tydlig med att jag skulle visa honom direkt. Det var inte tal om att vänta eller så, utan jag fick följa med honom in på toan direkt. Sen sa han nånting i stil med .. såja jessica skall du ta och visa mig hur du ser ut nu då.. jag vill se hur du ser ut när du ?löper? eller nåt sånt... Fast först tyckte han jag skulle lägga en lite tuffare make up, nu när det var dags som han sa. Så först fick jag sminka mig medan han tittade på.. han sa att han ville att jag skulle göra mig riktigt, riktigt fin.. bli en söt liten kicka för honom.

    Sen när jag var ordentligt sminkad sa han typ, såja Jessica.. nu ser du ut som en liten söt rysk hora.. eller nåt i den stilen.. och det var otroligt sårande. Ändå stod jag bara kvar där och gjorde precis som han sa till mig att ta av mig helt naken på underkroppen, men bara på underkroppen.. han berättade att han gillade att se ?sina tjejer? så.. ordentliga ovanför naveln, och helt nakna undertill? typ vanliga söta tjejen, och samtidigt horan? så till slut hade jag bara tröjan på mig. Sen fick jag sätta mig på toastolen, alltså med rumpan mot det nedfällda locket... Jag fick höra en massa kommentarer om att hur jag kladdat ner mig, i trosan då.. typ att insidan av grenen var smetig och att det luktade om dom och såna saker. Det var otroligt genant att sitta där och känna den kalla toasitsen mot rumpan samtidigt som han kommenterade mina trosor på det sättet. Men, och detta är verkligen hemskt att skriva, samtidigt kände jag att det blev varmt och vått mellan benen. Det var väl det minsta jag ville att det skulle hända, men jag kunde verkligen inte styra eller kontrollera situationen. Det blev så otroligt skuldfyllt att hela mitt jag bara skrek ut att jag ville bort därifrån, att jag ville sparka honom.. skrika jävla idiot eller vad som helst.. Ändå satt jag bara kvar på den där toasitsen och kände hur allt därnere svullnade upp, blev varmt och blött..

    Även i normala fall har jag ganska stora inre blygdläppar som hänger ut lite utanför dom yttre. Jag har alltid haft komplex för det och tycker det ser hemskt ut.. så även i normalt tillstånd är jag ganska ?stor? därnere. Nu blev det liksom jättetydligt, när det bara svullnade upp, jag menar det var verkligen som att blygdläpparna ändrade färg och vek sig utåt så att det blev en tydlig öppning mellan dom samtidigt som jag blev ordentligt våt.. eller vet kanske inte om våt är det rätta ordet.. Kanske mer rätt att säga att jag blev kladdig.. ordentligt kladdig. Så när han var färdig med trosorna var jag livrädd för att visa vad som hänt.. Jag kommer ihåg att jag försökte dölja det genom att hålla ihop benen hårt, samtidigt som jag försökte återfå kontrollen på något sätt.. Men innan jag liksom fattade vad som hänt. han till mig typ. sååååja lilla stumpan, skall du ta och visa hur en söt liten kicka som du ser ut när hon ?löper? då.. om du särar ordentligt och så drar du upp knäna ordentligt mot brösten, du kan luta dig bakåt och så har du knäna högt upp.. helst ända upp mot axlarna.. om det blir besvärligt kan du lägga dig ned på golvet istället, men vi prövar först så här? Såååja, duktig tjej.. braaaa.. precis så, upp med knäna mot axlarna och så sträcker du ordentligt på vristerna så du ser gullig ut?

    Jag kommer ihåg att jag tänkte att jag skiter i det, att nu gör jag det bara.. han får som han vill.. jag är ju ändå bara ?hans tjej?. Samtidigt fattade jag ju vad han kunde se.. det var så otroooooligt pinsamt. Jag började med p-piller när jag var 16, men slutade nästan direkt eftersom jag inte tålde dom så bra.. hade väldiga humörsvängningar och blev torr i slidan och tappade sexlusten. Så när jag slutade med dom blev jag mycket mer harmonisk men det märktes också i slidan... Jag har väldigt lätt för att "kladda" ner mig, särskilt när jag har ägglossningen.. det blir verkligen jättekladdigt. Vet inte om det är vanligt, men jag får en väldigt tjock vit, seg och ganska kladdig flytning som smetar ner hela underlivet på mig, det kan typ bli alldeles vitsmetigt från blygdläpparna, insidan av låren, upp i stjärten och in mellan skinkorna. Och så luktar jag också jättemycket vilket ibland kan vara pinsamt.. (rodnar).. typ att man som tjej går runt och luktar, men samtidigt kan det ju ibland vara sexigt, alla märker ju hur det är fatt med mig.. Det brukar bli rätt pinsamt i trosorna också. Så när jag hade en sån här ?period? lade jag inte direkt mina trosor i tvättkorgen hemma, utan försökte tvätta upp dom själv. Inte så kul om mamma eller syrran skulle hittade nåt i tvättkorgen som var helt nerkladdat från resåren framme på magen och ända upp mot stjärten? (rodnar). I vilket fall nu satt jag och visade honom allt det där.. och sen slutade allt med att han hade samlag med mig inne på toan. Som vanligt utan kondom, och självklart att jag efteråt skulle krysta för honom som han sett tjejer göra i porrfilmer så han kunde se sin sperma komma ut.

    Tror som sagt att om min nuvarande kille skulle få reda på det här, i alla fall det jag berättar här, så skulle han mer eller mindre bli tokig. Kanske inte så mycket för min skull. Men jag tror han skulle vara väldigt orolig för att någon annan skulle få reda på vad som hänt, och att det skulle ge honom dåligt rykte. Typ att han var tillsammans med en hora, jag är nästan säker på att om nån på anstalten där han sitter skulle veta vad jag gjort så skulle dom, vara på honom om det.. och även om jag vet att han älskar mig skulle han nog inte kunna stå upp för mig i en sån situation. Jag tycker inte man skall klandra honom för det egentligen, det kanske bara är som i reste av samhället men bara mer skruvat på något sätt i den världen. Det är liksom som att vissa ?hedersregler? existerar där som är väldigt strikta. Typ att porr är okej, men att det är vissa tjejer som används till det.. dom är lovliga för alla killar, men det är inte en tjej man har som flickvän eller gifter sig med. Definitivt inte en tjej som man är stolt över och som man kan ha ett förhållande med.. eller typ dom ser det väl så här om man skall vara krass.. vissa tjejer är ett ligg, andra kan man gifta sig med.. Jag vill inte utsätta honom för den risken. Så jag kommer att be någon radera bort mina inlägg sedan som Celeste föreslog. Hoppas ingen av er tycker jag är feg, men jag måste tänka lite på honom också.

    Jessica
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 01:06
    MV85 skrev 2009-02-27 22:41:27 följande:
    Sasha Grey och Brandon Iron har redan gjort en som enligt mig är ganska nära perfekt... men den är inget för den som vill ha en romantisk eller "fin" film... Den är där emot något för den som gillar piskor, förnedring, deepthroat, forsed orgasm och annat trevligt
    Min kille har visat mig några filmer från nån som heter GGG, dom är inte speciellt snälla heller... men vi gillar dom.
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 13:48
    MV85 skrev 2009-02-28 10:30:16 följande:
    Jessica M skrev 2009-02-28 01:06:26 följande:
    bound.pornoizm.com, perfect slave, fuckedandbound.com och liknande sidor har bättre enligt mig
    Tycker inte riktigt det verkar vara samma sak, i GGG är det mer att det är vanliga tjejer som är med många killar (och dom kan vara maskerade medan hon inte är det). Det är typ att hon ligger på svart plast med massa killar runt, och så är det väldigt mycket sperma.. hela tiden och inga kondomer då. Jag fattar att det är ganska mansgrisigt och kvinnoförnedrande, men jag tror tjejerna är med på det och gillar det för det är absolut inget våld eller så.

    Dom filmerna du skriver om är ju mer våld mellan en tjej (som verkar vara mer modell än vanlig tjej) och en kille. Där hon typ blir bunden och slagen och såna saker. Det tycker jag absolut inte är samma sak. Tycker inte det är schysst porr, och tar absolut avstånd från det!!!

    Jess
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 13:53
    Troll1 skrev 2009-02-28 13:44:34 följande:
    Jessica: Är du inte orolig att din kille eller andra du känner hittar denna sida o läser? Hit kommer man om man googlar osv.Det är inte säkert att BT tar bort tråden helt o hållet, kankse bäst att kolla först?Bara en tanke...
    Har inte tänkt så.. men det kanske är en risk. Fast jag är nog rätt säker att han INTE ens skulle komma på tanken att vara inne på en sån här sida. Och jag tror inte nån av hans kompisar skulle vara på en sån här sida heller. Så risken är nog väldigt, väldigt liten.. Dessutom vet ju ändå att jag är hans tjej (jag menar ingen vet ju ens vad han heter och så..) Skall i alla fall, för säkerhets skull kolla som du säger att det går att ta bort mina inlägg. Han är som sagt väldigt svartsjuk och jag vet att han gjort en del våldsamma saker i sitt tidigare liv.

    Jess
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 14:02
    MV85 skrev 2009-02-28 13:53:16 följande:
    Jessica M skrev 2009-02-28 13:48:57 följande:
    Nej, jag vet inte vad GGG har att erbjuda, det enda jag fick fram var att det innehöll just bukkake som du beskriver, men deras sida gick inte gå in på då de hade en massa tracking pch virus där så min webbläsare låter mig inte gå in på sidan.. Så jag visste inte om de hade något mera.Schysst porr är enligt mig porr där tjejerna är med på vad som händer - och tro det eller ej, det finns de som tänder på det som görs i de filmerna.. Jag är en av dem. Jag vill själv bli utsatt för de sakerna - så ser inget oshysst i att en tjej i en film utsätts för det så länge hon är medveten om vad för jobb hon tackat ja till innan, vilket de vet på de sidorna.
    MV85: Oj, jag fattade inte att du var tjej.. trodde faktiskt du var kille. Där ser man .. och jag som trodde jag inte hade några fördomar och så. Känns lite dumt nu med min predikan ocm schysst porr. Men i princip, håller jag med dig, är tjejen medveten om vad för jobb hon tackat ja till, då får hon naturligtvis också stå för det sen när dom börjar filma henne..

    Du behöver inte känna dig dum för att jag hoppade på dig, jag fattar också att vissa tjejer vill bli utsatt för sånt som kan verka väldigt förnedrande.. jag kan känna så själv just när det gäller det där med sperma på svart plast med många killar.. Inget jag direkt skulle berätta för min kille..

    Förlåt och kram

    Jess
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 14:12
    MV85 skrev 2009-02-28 14:04:11 följande:
    Jessica M skrev 2009-02-28 14:02:28 följande:
    hehe ingen fara Bara kände att jag nog skulle göra ett förtydligande efter ditt svar Min kille vet mycket väl vad jag gillar.. och njuter av att utföra de handlingarna... Så jag har inga hemligheter Kraaam
    Min kille accepterar, eller kanske mer rätt att säga att han begär av mig, att jag är otroligt porrig när jag besöker honom. Men jag vågar nog inte berätta för honom vad jag gjort med andra, eller att jag kan fantisera om att göra såna saker med nån helt okänd. Det tror jag han skulle reagera väldigt negativt på.

    Kraaaam
  • Jessic­a M
    Äldre 28 Feb 14:30
    MV85 skrev 2009-02-28 14:17:33 följande:
    Jessica M skrev 2009-02-28 14:12:03 följande:
    Oj, okej... hmmm.. kan inte föreställa mig hur det är att inte kunna vara sig själv helt ut med min tilltänkta make.. För mig/oss är det så självklart att vara helt öppna med sådant.. Både saker vi vill göra, och saker vi har gjort tidigare med andra.Jag vet t.ex att han egentligen inte vill att vi ska ha ett monogamt förhållande - men han kommer aldrig vara otrogen för det, för han vet hur viktigt det är för mig..O han vet om hur illa jag blivit behandlad av ex o att jag därför reagerar konstigt helt plötsligt mot vad som är normalt för mig
    Vi kanske kan komma dit så småningom, jag hoppas verkligen det.. Men det är lite som Celeste skrev, att jag nog skall vara lite försiktig med att berätta vad som hänt mig och såna saker. Jag vet ju att han i den miljö han är i nu (fängelse) lever i en väldigt hedersfixerad kultur, där tjejer delas upp i "bra" och "dåliga" tjejer. Jag vill inte att han skall bli utsatt för att dom andra ser mig som en dågig tjej.. nån som är hora, eller nåt sånt.. Han skulle nog inte kunna stå emot det.. Så jag kommer INTE att berätta för honom förrän jag är helt säker på att hans gamla vänner inte längre kan påverka honom. För jag är helt säker på att dom skulle kalla mig hora eller såna saker, och då skulle han bli mer eller mindre galen på mig..

    Kram Jess
Svar på tråden Porr!