• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • momi boki

nja jag komme rköra på rosa rosor som finns året om =)

• Melisabeth

Gäller att vara smart

momi boki skrev 2009-01-25 22:42:36 följande:

nja jag komme rköra på rosa rosor som finns året om =)
    Jag tror inte jag vill ha rosor, även om de är fina. Men nått ska man väl hitta på
  • Tess80

Jag kommer att ha ljusrosa, mörkrosa och vita rosor i min bukett (lite chabby chic stil) och kanske någon grön slingrig växt

• Heloise

det där med blommor ja; jag har äntligen hittat en perfekt bukett( kanske vill ha den lite "fullare") och har bestämt mig för att låta den diktera vilken klänning jag ska ha den är så himla läcker det är den blå buketten överst i mitt galleri.
    Men sommaren är ju bra när det gäller blommor; pioner kan vara svårt i slutet av juli dock annars finns väl det mesta; fråga passionsblomman hon är en pärla!!
    Ja jag har googlat men äh vet inte om jag ska sy en själv kanske; jag vill ha en tunn rak chiffong slöja men det verka rinte vara så lätt att få tag på de ska strö över pärlor eller kanten ska vara vågig. Men så svårt är det nog inte att göra själv om man tänker efter.

• Melisabeth

Spännande bukett

Heloise skrev 2009-01-25 23:07:22 följande:
    det där med blommor ja; jag har äntligen hittat en perfekt bukett( kanske vill ha den lite "fullare") och har bestämt mig för att låta den diktera vilken klänning jag ska ha den är så himla läcker det är den blå buketten överst i mitt galleri. Men sommaren är ju bra när det gäller blommor; pioner kan vara svårt i slutet av juli dock annars finns väl det mesta; fråga passionsblomman hon är en pärla!!Ja jag har googlat men äh vet inte om jag ska sy en själv kanske; jag vill ha en tunn rak chiffong slöja men det verka rinte vara så lätt att få tag på de ska strö över pärlor eller kanten ska vara vågig. Men så svårt är det nog inte att göra själv om man tänker efter.
  • Plummis83

Jag är likadan men som tur är så behöver jag inte tänka på blommor då en vän har egen butik å ska göra buketten åt mig!! Helt fria händer har hon...

Melisabeth skrev 2009-01-25 22:38:07 följande:
    Har ni koll på vilka blommor som är "aktuella" i juli?Jag är analfabet gällandes blommor så jag står rätt handfallen
  • momi boki

nån som tänker binda sin egen bukett

• Tess80

Jag kommer iaf. att göra min egna brudbukett, men inte binda dom. Jag har en brudbuketthållare med oas som jag skall pryda med fina rosor när det är dax

• momi boki

tess80 vad kul att fler gör sin egen bukett! =) kommer oxå att göra min kommer köpa rosor dagen innan ganska så sent på dagen och förvara dom svalt till dagen efteråt sen så binder jag i hopp den på morgonen eller förmiddagen innan de bär av med siden snören så klarar den sig nog undervigseln =)

får man fråg avad du tänkt ha för blommor

• MissTiny

Hej hej! Får man hoppa in här som ny? Min sambo har precis friat i förra veckan, så jag ligger lite efter er andra i planeringen.. Däremot är kyrkan bokad till 4/7, men det är väl egentligen det enda som är fixat.. Känner mig lite stressad, men det ska nog gå bra! Ville bara passa på att säga hej!

Svar på tråden Juli brudar sökes