• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Fru Rothman

heloise

jag tycker det är bra att du är ute i god tid, då du har gäster från andra länder.

• Tess80

Heloise

Jag tycker inte heller att du är ute för tidigt. Jag skall nämligen också gifta mig den 25:e juli och skickade iväg inbjudningskorten i veckan (så folk har det i åtanke när det ändå snart skall läggas in semestrar osv.)

Och iom. att du även ska ha folk från andra länder, så är det bara bra att skicka i tid! Det är INGET negativt att skicka ut inbjudningskorten nu tycker jag. För då hinner man även skicka någon ny inbjudan till folk om brevet kommit bort på posten eller hamnat på villovägar(det hände för mig iaf. så jag fick skicka ett till)

• Plummis83

Heloise

Vi kommer gifta oss 4 juli och skickar ut inbjudningarn i veckan!!
    Vi har även folk i USA å Skottland som ska få inbjudan!!

Sen vet jag ju inte hur det är med semester på andra jobb men vi måste lämna in våra ansökningar innan den 15 feb på mitt jobb!! Jag läste någon som hade redan i januari!!!

• momi boki

heloise... det är nästan i senast laget efter som dom antagligen ska säkligen ha råd att åka och planera in penbgar samt semester vi skickade våra förra veckan och vi gifter oss 18/7

• Tess80

Hur hade ni tänkt o göra med bröllopstårtan...ska ni göra en själva eller ska ni beställa!

Jag ska göra min själv, jag älskar att baka och göra tårtor, men funderar på "innehållet", antingen hallon och choklad tårta eller hallonsylt med vaniljkräm och smörkräm...

• momi boki

vi sk aha hallon choklad tårta och vanlig choklad tårta! älsklingens mamma bakar =)

• Tess80

Ja jag får nästan göra "små prov tårtor" med olika fyllningar innan vi bestämmer oss får något he he

• Heloise

Ja min m2b säger att vi ska skicka ut dem men äsch vi väntar tills den 23 lite kul eftersom jag fyller 30( fast själva fylla 30 år ju inte speciellt kul måste jag erkänna) den dagen
    Vi funderar på antigen fransk chokladtårta eller pavlova tårta( underbar och fräsch)
    hmm har ngn nån koll på vad man kan få tag i chiffong slöjor?

• momi boki

har du testat googla då brukar man kunna hitta

• Melisabeth

Har ni koll på vilka blommor som är "aktuella" i juli?

Jag är analfabet gällandes blommor så jag står rätt handfallen

Svar på tråden Juli brudar sökes