• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Fru Rothman

tess80

tänk på ang "body spray tanning" att det kan bli fläckigt. jag provade det ett par v innan, men var inte nöjd, så jag uteslöt den biten.

• Tess80

Tack för tippset!

Ja jag ska prova en gång först, för att se om det blir bra.

• Fru Rothman

så lite så. har ju dock redan gått igenom bröllopsdelen för snart 2 år sedan, 070707 *ler*

• MiaAnd

momi boki skrev 2009-01-22 19:23:32 följande:

MAN FÅR INTE GLÖMMA HINDERSPRÖVNINGEN! super viktigt men ska fixa den i i slutet av februari efter som den bara håller 4 mpnader, nu har jag fixat ennu mera hemma vart händig och målat stenar i guld färg sen sprayat dom i guld glitter så det ser ut somk guld klimpar de ska finnas i små askar till gästerna och varje guldklipp kan dom byta i baren mot nån alkoholhaltig dryck exp öl & vin =)
    Nej, det är ju det viktigaste av allt, men är det inte lite tidigt att fixa den i slutet av feb när den bara gäller 4 mån?

När det gäller alkohol som någon frågade om så tänker vi nog bara ha öl och vin och cider. Ingen sprit. Folk blir bara packade då, hehe... Och färre grejer att hålla reda på. Har man sprit så ska ju nån blanda drinkarna/groggarna oxå.
    Kul grej det där med stenarna momi boki! :)
  • Plummis83

När det gäller alkoholen så kommer det finnas bartender vid baren så vi kommer ha en del drinkar men inte hur mkt som helst!!

Så det kommer bli valda drinkar, öl, cider, vin, whisky, konjak, avec!!

Några som har förslag på goda drinkar som inte är allt för svåra?! Tänkte oss 4-5 drinkar!!

• Tess80

Vi ska ha Champange (mosserande vin, Amadeus *mums*) att skåla med då vi kommer till festen!

Sedan ska vi ha vitt och rött vin, öl, cider/alkoläsk och whisky/punch (som avec till tårtan o kaffet). Och givetvis läsk till barnen.

Har en person som skall handla mycket utav detta i vår, då han ska åka till Tyskland.

• momi boki

kul att så många hakar på tråden =) super roligt att prata om allt ,,, en annan fråga till alla brudar juli är de ju varmt ute tänker ni ha strumpycor på er ? ja skippar de nog ???

• MimmiMama

Jag har inte tänkt på det där med ev strumpbyxor alls!
    Det är så mycket man ska tänka på!
    Tror jag hoppar det och hoppas det är varmt och fint. Om det skulle bli regn och kallt så får man kanske ha ett par i reserv.

• Tess80

Jag ska nog inte ha strumpbyxor, men troligtvis "stay ups" istället. Tycker det kan se lite "fräckt ut" när min m2b skall ta bort strumpebandet sen he he

• Plummis83

Samma här, kommer troligtvis ha stay ups men inget strumpeband dock!!!

Tess80 skrev 2009-01-23 19:48:11 följande:
    Jag ska nog inte ha strumpbyxor, men troligtvis "stay ups" istället. Tycker det kan se lite "fräckt ut" när min m2b skall ta bort strumpebandet sen he he
Svar på tråden Juli brudar sökes