• T RO
    Äldre 12 Jan 08:16
    20743 visningar
    24 svar
    24
    20743

    Var hitta BH för klänning med öppen rygg?

    Finns många varianter på den silikon-BHn: FreeBra, UnBra eller Unique Bra. Säljs på nätet (riktiga hemsidor, bara att googla), men jag köpte min på tradera.

    Man får ta en kupstorlek större än man egentligen har tror jag, och har du stor (eller lös) byst så hjälper den inte särskilt mycket.

    Det den gör är att den håller ihop, men den lyfter inte. Man får inte push, såvida man inte redan har perfekta bollar till tuttar. Eller silikonbröst.

    Jag tycker det funkar på mig, jag vill mest bara ha "något där" så jag inte känner mig så bar. Dessutom fyller de ut lite under klänningen.

  • T RO
    Äldre 12 Jan 08:34
    #4

    Hade jag varit du så hade jag köpt och testat. Gärna under klänningen eftersom den verkar vara lite speciell
    Kolla tradera, ibland är de tokbilliga där, och då är det ju inte så farligt om det sen inte funkar. På "riktiga" hemsidor kostar de ca 300 tror jag.

    Övar man kanske det går att få till push även på våra "vanliga" bröst


    DCL skrev 2009-01-12 08:26:46 följande:
    ja, jag har varken stora bröst eller silikon 70B brukar vara lagom till mig, det är väl mest som du säger så man inte känner sig så bar under, speciellt somvi ska gifta oss i december... Sen hade det ju inte varit fel med lite push heller...
Svar på tråden Var hitta BH för klänning med öppen rygg?