gift innan 24 års ålder/unga par
jag undrar om de finns flera som är unga o trots åldern tänker gifta sig? ja e enbart 21 o kommer gifta mig om 10 månader! o man ha ju fått lite konstiga kommentarer på sin ålder ? flera som fått de
jag undrar om de finns flera som är unga o trots åldern tänker gifta sig? ja e enbart 21 o kommer gifta mig om 10 månader! o man ha ju fått lite konstiga kommentarer på sin ålder ? flera som fått de
hej jag är 21 år och gifte mig den 6december jag har också fått väldigt olika komentarer men dom flesta bra endå=)
åhh nygift då=) hur känns de???
Jag kommer vara 22 när jag gifter, dock är min blivande man 28. Jag har inte fått några konstiga kommentarer alls.
Jag är 19 och gifte mig i november (ska fylla 20 i januari) och de flesta blir väldigt förvånade... men man får försöka välja att lyssna på de bra kommentarerna.
All lycka till er som funnit er blivande i så ung ålder. Vi hittade varandra tidigt men var inte redo att gifta oss innan vi blivit "gammla" så nu är vi 26 och 31 och ska inte gifta oss riktigt än, men vi är förlovade iaf!
Ja, jag kommer att gifta mig när jag är 23, fyller 24 en månad efter. Min fästman kommer att vara 25 då. Känns ungt med tanke på att jag då har en femårig utbildning bakom mig.
Om man ändå är färdigutbildad och kan tänka sig att skaffa barn inom en inte alltför avlägsen framtid så tycker jag inte det finns ngt att vänta på. Sedan så behöver man såklart inte planera barn bara för att man gifter sig men för min del finns det inga andra egentliga anledningar till att gifta sig än de rent juridiska (eh, jag är ju snart färdig jurist så... .
Vi har inte fått några neg. kommentarer. Folk kan nog tycka att det har gått fort (gifter oss innan 1½-dagen) men det har de för det mesta vett och etikett nog att hålla för sig själva.
jag var 20 (skulle fylla 21 en månad senare) när vi gifte oss :)
Jag var 23 när vi gifte oss. Nu är jag 24 och imorgon har vi varit gifta i 8 månader. Min man är 31.
Vi fick inga negativa kommentarer, alla var glada för vår skull och respekterade vårt val. Vi gifte oss innan vi varit tillsammans i 2 år.
Det enda man kan göra är att bortse från olyckskorparna och bevisa att de har fel!
Jag var 23 när vi gifte oss, fyllde 24 en månad senare. Min make hade just fyllt 29 är bröllopet gick av stapeln.
Vi har aldrig fått några negativa kommentarer, men många har varit väldigt förvånade och kanske tyckt att det är lite konstigt att gifta sig så ung.
Jag var 23 när vi gifte oss i oktober, nu två månader senare är jag 24. Inga konstiga reaktioner över åldern, mer isåfall över att vi endast hade varit ihop 2,5 år när vi gifte oss.