• primul­akarls­son
    Äldre 3 Jan 21:41
    20023 visningar
    82 svar
    82
    20023

    växjö brudar låt oss hjälpas åt

    Hej en Växjöbrud till. Vi gifter oss i Mariakyrkan den 30 maj på pingstafton. vi har kommit ganskalång moste jag sega vi ska ha ett litet bröllop med oss inkluderade blir vi runt 20. Min klänning är besteld och jag väntar på den. Min blivande an har sina kläder klara. Maten klurar vi lite på fortfarande. Lokal är klar vi ska vara i samlingslokalen i kyrkan. Korten är skrivna och ska ut nu i jan.

  • primul­akarls­son
    Äldre 13 Jan 18:31
    #16

    e. Moste bara skriva att jag fick min klänning idag från www.bridaloutlet.se/ och den satt så bra den någonsin kan göra. Gud vad glad jag är. Finns bild i galleriet.

  • primul­akarls­son
    Äldre 18 Jan 20:38
    #31

    Hej, Ska någon av er på messan den 1 feb? Den ska vara på folkhögskolan. Jag fundrar på att ta mig dit. Kan ju vara roligt att titta lite.

    sockersmulan
    Jag är nöjd med klänningen och de var bra att ha och göra med både via mail och telefon.

  • primul­akarls­son
    Äldre 19 Jan 21:21
    #41

    Det är fri antre. Jag ska dit med blivande mannen och våran snart 2 åriga son.

  • primul­akarls­son
    Äldre 21 Jan 11:41
    #47

    nej det ska vara den 1/2 tror den startar vid 16

  • primul­akarls­son
    Äldre 21 Jan 11:43
    #48
  • primul­akarls­son
    Äldre 15 Feb 20:40
    #57

    Hej alla brudar. Nu har vi köpt vigselring. Hur har det gåt för er?? Jag har en fråga. Vet någon av er något stelle som syrupp kläningar?? Det ska inte kosta flera hundra utan kanske mellan 200-250. Jag har ju ingen sådandär stor vandlig klänning utan e iten med 2 lager. Vet ni något stelle som kan passa?

  • primul­akarls­son
    Äldre 17 Feb 06:54
    #59

    nenej jag menar inte sy upp en ny kläning. Jag har en klänning men förlång. Jag behöver bara legga upp den. den är lite lång. Hänger i sovrummet.

  • primul­akarls­son
    Äldre 11 Mar 19:36
    #78

    Såg på plus förra året om det här med frisyrer Man ska säga fest inte bröllop. Det är dyrare med bröllopsfrisyr än fäst. Kan skilja upp mot 1000 kr. Och det är samma frisyr. Detta var bara ett litet tipps.

Svar på tråden växjö brudar låt oss hjälpas åt