• norgej­ente
    Äldre 17 Nov 13:05
    23595 visningar
    10 svar
    10
    23595

    Catering i Uddevalla

    Hej!
    Någon som känner till en bra cateringfirma i uddevalla? Skall ha festen på gustafsberg utanför uddevalla och skall ordna mat o servering själv.

  • Svar på tråden Catering i Uddevalla
  • norgej­ente
    Äldre 17 Nov 20:43
    #3
    JRS2B skrev 2008-11-17 15:37:32 följande:
    Vi gifte oss på Gustafsberg i somras och anlitade Stuveribaren. Vi catrade maten och porslinet från dem och de ordnade också med servering. Vi var jättenöjda med dem!
    Har de någon hemsida? Sitter i oslo och planerar bröllop i sverige så jag kan liksom inte bara sticka inom..
  • norgej­ente
    Äldre 17 Nov 20:44
    #4
    car1021 skrev 2008-11-17 14:42:35 följande:
    Vi bor i Uddevalla och ska gifta oss 2010. Tycker att det är jätte fint i Gustafsberg. Jag trodde bara att det fanns restaurangen där ute. Var ska ni vara? Vi hade tänkt fixa maten själva för att hålla ner kostnaderna så vi vill bara ha en lokal.
    Det gör det och de kan stå för allt om man vill men jag tänkte kolla runt lite för att få ner priset. Vi skall vara i socitetshuset, väldigt fint! K-märkt hus :)
  • norgej­ente
    Äldre 20 Nov 18:24
    #6
    car1021 skrev 2008-11-19 15:15:37 följande:
    Vart ringer man och bokar Socitetshuset? Vad kostar det?Har de kök där så man kan fixa egen mat om man skulle vilja det?När ska ni gifta er?Det blev många frågor men jag blev så glad när jag såg din tråd för jag har velat gifta mig i Gustafsberg. Visst är det kul att planera bröllop? :)
    Gå in på www.gustafsberg.se där finns information om var man skall ringa, kommer inte ihåg numret i farten. Det finns ett litet kök ja men vi skall som sagt ha catering. Där är en resturang på området som vi kanske skall anlita. vet inte va ddet kostar än.
    Vi gifter oss midsommardagen, det var då det var ledigt på gustavsberg. Det är kul jag men oxå ganska mycket stress!!
    Har du hittat klänning?
Svar på tråden Catering i Uddevalla