• DarkBrideInWhite

Lenas Frisörer Örnsköldsvik

Jag undrar om någon har erfarenhet av att ha fixat hår och makeup inför sitt bröllop hos Lenas Frisörer i Örnsköldsvik? Vad har ni i så fall att säga om dem? Bra/dåligt?

• Svar på tråden Lenas Frisörer Örnsköldsvik
  • Ewy

Dom är väl ok. Skulle jag ge betyg på en skala 1-5 där 5 var mycket bra, skulle Lenas få en 3, medelbetyg.

• DarkBrideInWhite

Fixade du dig där alltså? Om du skulle rekommendera någon salong i Örnsköldsvik, vilken skulle det då bli?

• DarkBrideInWhite

Fast nu har jag precis sett att du, precis som jag, planerar bröllop till sommaren 2009... Hos vem kommer du fixa dig?

• Ewy

Jag vet inte. Det lutar mot Salong Jacob eller dom på gågatan brevid Guldfynd och godisaffären. Kom inte på namnet just nu Helhet kanske? Men vi har en Övikstråd www.brollopstorget.se/Forum-5-84/m3098095.html där du kan fråga andra Öviksbrudar också.

• puppis

Jag var in på Lenas i helgen för att höra mig för om priser och så, inför bröllop 090606. Eftersom det är en röd dag, skulle de dubbla priset rakt av, till 6000:-

Jag sade tack och adjö och kommer INTE att kontakta dem igen.
    Tycker att det är oförskämt att dubbla ett fast pris, som var ganska högt redan från början.

Svar på tråden Lenas Frisörer Örnsköldsvik