• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • MissMijah

mys me valpis

therese:oh det lät gott!!!

• Fenixx

god morgon alla! kunde ni sova en extra timme idag med gott samvete?

• pandis81

god middag..
    här vankas det lunch för lilltjejen. och sen sova middag då ska jag fortsätta att pyssla, har gjort en prov inbjudan (bilder kommer under kvällen) med några små justeringar så blir det perfekt, men i det hela så är den klar. även placeringskorten.

Ameena vaknade tidigare än vanligt idag så någon extra sömn blev det inte.

Fenixx skrev 2008-10-26 08:35:14 följande:
    god morgon alla! kunde ni sova en extra timme idag med gott samvete?
  • MissMijah

Nej vi fick inte sova längre idag inte.

har varit på IKEA idag. köpte svarta dekorationsstenar. och ett 15 kronorslakan. ska se om jag lyckas göra ett snyggt stolsöverdrag av det

• paradisfågel

Morrn mina vänner
    Idag ska jag bege mig hem.. Usch, 6-7timmars tågresa ser jag inte framemot
    Hubben o jag har bestämt vi ska börja TITTA på grejor som har me bröllopet o göra igen (utan att bestämma nånting). Sen när han kommer hem från utlandstjänst (om han nu får åka), först då börjar vi titta på datum o boka o bestämma oss för saker som vi gillar..

• MissMijah

god morgon tjejer!

Paradis: Segt att åka tåg, men lite mysigt också tycker jag, om det inte är 300 byten och så Ja, men det är väl bra att ni kommit fram till något.

• pandis81

God morgon mina söta grisar

Idag så var det en skön morgon, visserligen så vaknade jag innan klockan ringde men jag låg kvar och så vaknade ameena så hann att gosa lite innan det var dags att gå upp.

Sitter fortfarande på nålar eftersom jag inte vet när sambon ska köra upp.. och ta sitt körkort för jag är säker på att han klarar det när det väl är dags.

Men jag tror att det kan bli den här veckan, känns som om jag har sagt det länge nu. Men jag vet ju inget så jag kan bara spekulera.

Igår satt jag och klippte,klistra och liknande och det vart ett jättefint resultat. Men jag hann inte lägga in bilderna i datorn så jag gör det idag.
    Men jag är riktigt nöjd så vi kommer ha inbjudan som dom jag gjorde. vill inte ändra på något.

Så tänkte jag även beställa smyckena till mig igår, men frakten var på 115 kr så jag ska se om jag inte hittar något annat som jag verkligen också fastnar för med billigare frakt. Så får vi se vad det blir sen. Känns inte jätte brådskande men ändå skönt att ha det avklarat.

Helgen annars har varit väldigt skön och avkopplande. Idag kommer sambon lillasyster upp också, hon ska vara barnvakt på onsdag för då ska jag och m2b gå på stand up och även äta på restaurang. ska bli så otroligt mysigt.

• JBB

Hej tjejer.
    Idag har jag fått hem min tiara, den är så vacker (bild finns i mitt galleri)
    Har ni andra köpt något för den stora dagen på sistone?

• slottsbröllop2010

Jag har köpt min korsett, men vet inte om jag verkligen använder den, beror på vad jag väljer för klänning. Köpte den billigt på tradera så det får bli som det blir.. Sambon tycker den är riktigt het;)

håller på att städa och feja här hemma, om ett par timmar kommer en mäklare hit för att värdera huset..

• pandis81

Den var väldigt vacker.
    Jag har köpt favours påsar och så köpte jag saker till inbjudningarna i helgen så jag har gjort några prov. Bilder kommer ikväll jag lovar.
    Annars har det varit lugnt på den fronten faktiskt.

JBB skrev 2008-10-27 14:12:43 följande:
    Hej tjejer.Idag har jag fått hem min tiara, den är så vacker (bild finns i mitt galleri)Har ni andra köpt något för den stora dagen på sistone?
Svar på tråden bröllop 2010 nr 4