• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • MissMijah

jenny: haha ja han är söt!

man måste kunna skratta lite. uj, ni har inte ens sett hälften. jag och min sjuka humor , haha

• pandis81

Hej tjejer..

helgen har varit en helg med blandade känslor.
    Min katt Zimba gick inte att rädda så på fredags eftermiddag fick vi avliva henne och jag han inte säga hej då till henne det svider massor.
    Jag åkte direkt hem till mamma och det var så tomt att komma hem dit och zimba inte var där längre. det var jobbigt.

Åkte sedan hem till robins föräldrar där var det mysigt och vi hade en lite shopping tur på lördagen, jag och robins syster carro.
    Hittade en vacker klänning som jag hade på mig på festen på lördagen.
    Festen var trevlig och var där till halv elva ca.
    Natten blev dock inte rolig då jag vart magsjuk och julbordet igår med mamma och mormor var mindre roligt. Men jag försökte i alla fall.

Kan säga att det var skönt att komma hem igår kväll och bara krypa ner i soffan och inte göra något speciellt.
    Så idag har jag varit hemma och bara sovit mest hela dagen.

Så det har varit skönt.

Jag har läst era inlägg och har nu läst ikapp lite.
    Välkommen till er nya,

och jag tycker nog faktiskt att ni kan köpa underkläder om det är så att ni hittar några.. har man inte tänkt att gå upp eller har man tänkt att gå ner så har man ju en sporre eftersom man vill komma in eller hålla kvar i den storleken man har.. så känner jag nu.. jag har en sporre att gå ner några extra kilo så att klänningen sitter finare.

men nu är jag hemma igen i alla fall..

• Emmeli o Markus

MissMijah skrev 2008-12-01 20:14:22 följande:
    Emmeli: Jag har gjort dem själv

Ja det förstod jag men till vad ska dom användas? ska ni ha dom som små presentaskar eller placeringskort eller rishållare? dDet var det jag mena
    Sen vart jag även nyfiken på attveta vad det står på.. dom va så fina..

Längtar efter vår stora Dag:)
  • paradisfågel

Heffis( ), tycker inte de verkar va nåt fel på din humor.. Du har inte vatt me om en kväll hemma hos oss De du beställt var iaf super!

Pandis, naaw va tråkigt att höra om Zimba! Vet du de känns o komma hem o nån saknas.. Djuren blir nästan som en i familjen..

• MissMijah

emmeli: jag gjorde dem så alla gäster ska få en varsinn..d e vårt monogram på framsidan..o ett litet ordspråk på baksidan..olika på olika askar..:)..kan leta fram mallen och maial dig?

therese: men gumman! Oh! Jag känner med dig! Jag finns här om du behöver mig. Hoppas du mår bättre från magsjuka. Jisses, allt på en gång. Men det kommer bli bra, jag lovar. :) Du är snart på fötter igen. Massa kramar

• pandis81

tack för tankarna..

jag är på fötter idag och jag är på jobbet men jag känner mig inte så pigg om jag ska vara ärlig så jag vet egentligen inte varför jag är här.
    Men jag kan inte bara sitta hemma är så rastlös oh så vill jag ju sköta mitt jobb nu när jag snart slutar.

• lindacecilia

pandis81 skrev 2008-12-02 08:25:17 följande:
    tack för tankarna.. jag är på fötter idag och jag är på jobbet men jag känner mig inte så pigg om jag ska vara ärlig så jag vet egentligen inte varför jag är här. Men jag kan inte bara sitta hemma är så rastlös oh så vill jag ju sköta mitt jobb nu när jag snart slutar.

Tycker synd om dej tjejen!

¤evig kärlek till min ingemar¤
  • sockersmulan

Stackare!

Känner verkligen med dig...min hund fick avlivas i torsdags eftersom han fått en tumör på luftstrupen. Känns verkligen jättehårt, saknar honom hur mycket som helst..

Måste kännas jättehårt att inte ha hunnit säga farväl. Jag var hemma hos mina föräldrar förra veckan, så hann lyckligtvis träffa vovven sista tiden...orkade inte följa med till djursjukhuset dock. Hade absolut inte under några omständigheter klarat av det..skulle bara gråtit floder hela tiden, och det hade han inte behövt..usch, börjar gråta igen bara av att skriva det här.

Som sagt, jag känner med dig!
    Ta hand om dig!
    Kramar

pandis81 skrev 2008-12-01 20:35:26 följande:
    Hej tjejer.. helgen har varit en helg med blandade känslor. Min katt Zimba gick inte att rädda så på fredags eftermiddag fick vi avliva henne och jag han inte säga hej då till henne det svider massor. Jag åkte direkt hem till mamma och det var så tomt att komma hem dit och zimba inte var där längre. det var jobbigt. Åkte sedan hem till robins föräldrar där var det mysigt och vi hade en lite shopping tur på lördagen, jag och robins syster carro. Hittade en vacker klänning som jag hade på mig på festen på lördagen. Festen var trevlig och var där till halv elva ca. Natten blev dock inte rolig då jag vart magsjuk och julbordet igår med mamma och mormor var mindre roligt. Men jag försökte i alla fall. Kan säga att det var skönt att komma hem igår kväll och bara krypa ner i soffan och inte göra något speciellt. Så idag har jag varit hemma och bara sovit mest hela dagen. Så det har varit skönt. Jag har läst era inlägg och har nu läst ikapp lite. Välkommen till er nya, och jag tycker nog faktiskt att ni kan köpa underkläder om det är så att ni hittar några.. har man inte tänkt att gå upp eller har man tänkt att gå ner så har man ju en sporre eftersom man vill komma in eller hålla kvar i den storleken man har.. så känner jag nu.. jag har en sporre att gå ner några extra kilo så att klänningen sitter finare. men nu är jag hemma igen i alla fall..
  • pandis81

Tack snälla ni..

Jo det är det som är det jobbigaste, att allt gick så fort och att vi bor ett par timmar bort.
    Att vi inte kunde åka ner tidigare på dagen.
    Vi var ju nere några få timmar senare.
    Jag hade gjort allt för att få vara med på sjukhuset att ta farväl.
    Dom var så snälla att hålla öppet lite längre bara för att mamma skulle hinna dit för att vara där.
    Men jag han ändå inte dit.

Men jag hoppas att hon vet ändå.

• paradisfågel

Pandis, förstår verkligen att du inte känner dig pigg! Tycker att när du kommer hem sen ska du ta ett långt varmt bad o bara slappna av o ta de lugnt..

Sockersmulan, tråkigt att höra om din hund..

Mijah, du får gärna maila mallen till mig med om du hittar den..

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4